Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Danmarks billigste seotekster, se her!

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin :

Inden jeg lige sender en mail, er de så skrevet på dansk? Og er det personer der skriver dem, eller Google Translate oversættelser? Smile

Han skriver at hvis du ikke er tilfreds får du pengene retur, så no cure..... No pay.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 08:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ønsker at benytte mit tilbud, så send en mail - det er kun dem der sender via mail der bliver oprettet og lavet...

firma@cwdesign.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! Nu du ikke svarede på mit Google translate spørgsmål, tilretter i dem så? Eller bliver de bare afleveret direkte fra Google translate? 

- Hvis de bliver tilrettet vil jeg jo stadig mene det er et ganske godt tilbud Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg afventer lige tilbagemeldinger. Hvis de er positive, så kunne jeg godt finde på at smide en ordre på 100 tekster á 600 ord til 25 kroner stykket. Måske flere endnu.

Det gælder selvfølgelig ikke, hvis det bare er et spørgsmål om at sende engelske artikler igennem Google Translate. Det kan jeg selv gøre gratis, selvom det er vildt dårlig stil.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:
Martin :

Inden jeg lige sender en mail, er de så skrevet på dansk? Og er det personer der skriver dem, eller Google Translate oversættelser? Smile

Han skriver at hvis du ikke er tilfreds får du pengene retur, så no cure..... No pay.

Du har evigt ret Per, men hvis jeg sidder i en verden med deadlines, så ville det jo være ufatteligt dumt af mig ikke og undersøge tingene inden jeg bruger xx% af den resterende tid inden deadline, på at få leveret noget som jeg allerede fra start kunne have set var den forkerte løsning. Det er ret basale spørgsmål som kan spare både mig og Casper for spildt tid i sidste ende.

Det er på ingen måde for at lave "konkurrent nedbrydning" for ligemeget hvad er tilbuddet sindssygt billigt! 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) ingen Google Translate... Men som sagt er prisen en anden hvis der skal oversættes...

Igen, send mig en mail hvis I vil bestille...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hermed bestilt Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CWdesign:

Til alle

Vil lige gøre opmærksom på at I bedes sende mig en mail med jeres interesse.

firma@cwdesign.dk

Desuden fik jeg ikke skrevet i mit tilbud at der min. skal købes 30 SEO tekster - ellers kan det ikke løbe rundt.

Mvh. CWdesign

jeg har bare dårlige samvittighed vis jeg bestiller massevis artikler og jeg bare ikke er tilfreds, jeg kender ej om du kan skrive om emmet og jeg kan ikke se nogle reference hos dig , jeg betaler heller mere og får høj kvalitet eller laver jeg det selv da kommurkation også koster tid 

nok det mange tænker også det er din timeløn vis du bruger 1 time bare artiklen plus lidt tid kundekontakt da det bare skal være lidt efter kundens ønsker , bare minimalt det kræver lidt kontakt og bare en minialt forståelse af kundens krav til artiklerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 09:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) tak for ordren Martin...

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 09:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen, så lad være med at bestille. Jeg laver ikke et tilbud for sjovt og ønsker kun at folk for det de bestiller...

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)