Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Danmarks billigste seotekster, se her!

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CWdesign:

Mikael christiansen, så lad være med at bestille. Jeg laver ikke et tilbud for sjovt og ønsker kun at folk for det de bestiller...

jeg kunne også bestille lige som nogle andre gør og få pengene retur vis man ikke er tilfreds men det strider min samvittighed imod , men måske ikke alle tænker på dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal bestemt forlægges en god grund til at pengene betales tilbage. Hvis der i forvejen ikke er nogen former for trafik på siden er det ikke kun SEO der hjælper. 

Men hvis kunden ikke er tilfreds med det der er skrevet kommer pengene retur. Dog vil vi naturligvis forsøge at rette det til hvis altså kunden ønsker det...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg bestiller 100 er det så stadig 25kr stykket for 600 ord?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lige gennemtænke dine tilbud inden du smider dem live, sparer en del tid ikke at skulle bore i det indtil man kommer ind til hvad du i virkeligheden tilbyder

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CWdesign:

Der skal bestemt forlægges en god grund til at pengene betales tilbage. Hvis der i forvejen ikke er nogen former for trafik på siden er det ikke kun SEO der hjælper. 

Men hvis kunden ikke er tilfreds med det der er skrevet kommer pengene retur. Dog vil vi naturligvis forsøge at rette det til hvis altså kunden ønsker det...

hvilken emmer skriver du om er det pole dans , erotisk dans , kørekort , computer 

eller hvor er dine videns punkter , jeg bliver forvirret når man ikke skriver hvilken emmer der er ens viden punkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at skrive artikler om pole dans

omkring emmet hvad betyder Flemming , stolen  , stiing back 

så kommer alle mine andre emmer , jeg skal have skrevet , det altid med jeg bruger timevis at forklare hvad jeg ønsker og vis ikke bruger kan det blive artikler , der er fejl og atter fejl , så vis du går til pole dans, gymnastik og såsom dans latin amerikanske dans kender du lidt mere 

derved vil jeg gerne kende lidt baggrund før kaster mig ud om du er den rette til opgaven ellers skal jeg bruge 20 - 30 timer i at forklare  

vis der kunne udvikles måske apps lige så gode med ordbog såsom denne her så er der ordbog i browser ligesom denne her apps har så skal man overhovedet ikke tænke på programmer den vil virke i blogs med mere http://www.mobil.nu/nyheder/android-goer-dansk-udviklet-app-til-ordblinde-33-gange-billigere-1.470731.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken emmer skriver du om er det pole dans , erotisk dans , kørekort , computer 

eller hvor er dine videns punkter , jeg bliver forvirret når man ikke skriver hvilken emmer der er ens viden punkter

vil mene at en god seo forfatter kan skrive om alle emner, hvis det er uden for hans område, researcher han/hun og får den nødvendige viden for at kunne klare opgaven

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 13:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i. Men skriv hvad du ønsker dine SEO artikler skal handle om på en mail, så skal jeg give dig besked om jeg kan løse opgaven...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:

hvilken emmer skriver du om er det pole dans , erotisk dans , kørekort , computer 

eller hvor er dine videns punkter , jeg bliver forvirret når man ikke skriver hvilken emmer der er ens viden punkter

vil mene at en god seo forfatter kan skrive om alle emner, hvis det er uden for hans område, researcher han/hun og får den nødvendige viden for at kunne klare opgaven

fuldt ud korrekt en god seo forfatter kan skrive om alle emmer  

jo korrekt  helt ærligt selvfølgelige kan man det bruge 10-30 timer på at få viden om emme man ikke ved noget om og så skal han skrive artiklerne så bliver det en timeløn omkring en 5 krone måske mindre vis det er flere så emmer i de 30 artikler jeg sender jeg ønsker , det er ikke fair over for artiklen forfatter skal side arbejde en hel måneden for 750 kroner

jo alle kan researcher og skrive om alle emmer , men vis kvalitet skal kunne bruges blog kun seo vil det kræve en lille viden og der er prisen 25 kroner meget meget lav og det vil jeg ikke være bekendt sætte de krav og når der den pris , men skal også kunne bruge artiklerne 

vis skal kunne bruge  på egen side , så kræver det man ved meget om emmet og der sætter jeg for store krav , jeg vil ikke sætte mine krav for høje , jeg ved sådan set godt flere bare har postet for sjov , det kan man nærmeste læse imellem linjerne i sprogbruget der er brugt , det er ærligt for tilbudet for jo nogle virker prisen mistænkelige billige 

der er noget der heder forventninger og prisen , der er dog mindste krav hos mange for det overhovedet kan bruges til noget og derfor må man kigge på prisen er det fair for den anden at disse her krav opfyldelse 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Jeg synes bare at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det nok formentlig også.

CW har ingen indlæg udover i disse tilbudstråde, har en historik med at samarbejde med tvivlsomme personer og denne pris på SEO artikler er der jo ingen der kan levere til.

Fair nok hvis det var et lille antal artikler for at bygge referencer, men at spørge om 30 minimum får mig bare til at tænke hit'n'run. Der er som jeg nævnte tidligere i tråden ingen fordele for en seo-skribent at få store ordrer fremfor små ordrer, medmindre alle 30 artikler handler om det samme emne, hvilket ikke er nævnt nogen steder at de skal være det.

Der er alt for mange spørgsmålstegn i hele processen og kryptiske svar som "Der skal være en god grund til at bede om pengene tilbage" får mig bare til at gå i en lang bue uden om dette, ellers "gode" tilbud.

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)