SEO
Prisen er kun 25 kr. Eks. Moms stykket.
Er du ikke tilfreds med kvaliteten, får du alle pengene retur.
Kontakt os i dag på firma@cwdesign.dk og få lavet dine seotekster i dag. Med venlig hilsen
|
Referencer?
SEO
Prisen er kun 25 kr. Eks. Moms stykket.
Er du ikke tilfreds med kvaliteten, får du alle pengene retur.
Kontakt os i dag på firma@cwdesign.dk og få lavet dine seotekster i dag. Med venlig hilsen
|
Lytter lige med her...
Er det ik lidt tosset at dele så små betalinger i 2? Det giver da mere papirarbejde for alle parter... |
Mvh Frank |
det er en pæn pris du tilbyder, hvor mange ord får man for 25kr? som jeg læser det, er det samme pris om man bestiller 100 ord eller 600 ord? jeg bliver seriøst bange for hvad man får af seo tekster når du faldbyder alle og tilbyder dem for 25 kr! hvis du laver en pro SEO tekst for 25kr på 600 ord og du er oprigtig med prisen, så må jeg spørge mig selv hvorfor? du snyder enten dig selv for betaling eller os for kvalitet da de skal laves superhurtigt. Jeg forventer man laver research når der laves seo tekster, det kan man ikke for 25 kroner og samtidig lave kvalitets søgeoptimeret indhold. men pøj pøj med det. |
Watches inspired by fighter jets
Hej, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hvis du kan vise nogle gode referencer er jeg meget interesseret! :) Til de priser - Alexander Baandrup Larsen |
Hvad hvis han nu er helt ny - første opgaver, og netop herigennem skal bruge nogle referencer ? Er der nogen risiko ved denne "investering/omkostning" ? Den er jo næsten gratis Ib Abildgaard Råd & Mal |
Du har faktisk ret Ib! Jeg kan faktisk bare købe en for 25 kr. også har jeg fundet ud af hvad han kan :) - Alexander Baandrup Larsen |
Jeg kunne godt tænke mig et par stykker :) |
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk