Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Eushopping.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil meget gerne have feedback på min affiliate side EUshopping.dk og ikke mindst nogle tips til hvordan jeg kan søgemaskineoptimere siden.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:45

Flot side!

Din title på forsiden er egentlig bare dit domæne. Husk på det er din title der vises som overskrift når folk ser din side i Google. Derfor bør din title fortælle mere om sidens indhold.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:46

Du har ikke noget favicon, men det er jo bare en lille visuel detalje :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:49

min umiddelbare mening er en udemærket affiliate site. dog springer de google adsense annoncer ganske meget i øjnene i højre side når jeg besøger sider. Pas på du ikke skrammer folk væk på den konto. Nu ved jeg godt at du typisk vil fange de fleste på en underside, men du vil miste mange brugere hvis de føler der er for mange reklamer.

Det vi også få effekt på din seo. får du en for stor bouncerate , falder din ranking.

du har ganske mange interne links i dine artikler. det er kun den første som google napper og bruger. den andre er helt ligegyldige.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25

Den der google like knap i højre side er en belastning for øjet når man scroller. Det er også unødvendigt at have den fast i højre side når du også har den på dine undersider i forvejen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis det er din side, så vil jeg anbefale dig, at du i en fart får slettet alt det tekst, som du har kopieret fra en af mine sider, med mindre du ønsker problemer!

Det er ulovligt at kopierer andres tekster, og det er endnu mere dumt, når man kopiere dem inkl stavefejl mm. Men jeg har taget printscreen mm.

Så fjern det asap!

PS er det ik fjernet imorgen kl 12.00, så sendes sagen videre til min advokat... 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:20

thk1976:

Kære Aminoer

Jeg vil meget gerne have feedback på min affiliate side EUshopping.dk og ikke mindst nogle tips til hvordan jeg kan søgemaskineoptimere siden.

På forhånd tak!

Overordnet er det en fin side, men det Google Plus-ikon du har til at scrolle med ude i højre side, er blot forstyrrende. Din menu fungere heller ikke helt korrekt, da den springer ned på en ny linje. Som Alexander også siger, så burde du overvejer at kigge på din title samt dit favicon.

Det er godt nok en lille ting, men du mangler stadigvæk at få oversat dine breadcrumbs. I øvrigt burde du også sagtens kunne lave et mere interessant logo.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:21

her er lidt søgeord optimering tips

udnytte titlen bedre der er kun domænet i titlen lave alle titler unikke og udnyt google viser op til 70 tegn

få orden under sider der ikke vises fejl denne side ikke findes eller intet tekst er en meget stor ulempe få tekst der og få der siderne til at virke .

facebook likes knap på siden 

lav jævnligt blogging på siden

få videoer på siden

få mange flere links til din side 

ekstra tråd her med flere råd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 09:24

Hvis det er muligt, så vælg danske e-shops og affiliateprogrammer, da din målgruppe jo bor i Danmark.
Personligt er jeg mere tryg ved at handle på danske e-shops og derfor handler jeg næsten aldrig på udelandske e-shops.

Og det dynamiske Google+ ikon er lidt stressende og irriterende.
Få den hellere fastgjort i toppen eller lignende :)

Ellers er din side faktisk rimelig fin :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Mange tak for Feedback alle sammen, jeg har fjernet det dynamiske google ikon og vil også overveje at ændre nogle af adsense reklamerne til almindelige bannerreklamer, og få et favicon på siden. Kevin idéen med siden er netop at tilbud fra de udenlandske sites, jeg har selv sparet mange penge ved at handle især tøj på engelske sites og mener der er et marked der.  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)