Tak for alle jeres svar. Som alle svarene giver utryk for, så er der mange meninger omkring dette, og hvad det skal koste. Men det er ikke så mærkeligt at man kan bliver forviret over hvad en hjemmeside skal koste når man for priser fra 2000,- til 20000,-
|
Hej Harsdal,
Jeg vil foreslå at du prøver at glemme alt om prisen i første omgang, og i stedet gør dig overvejelser om, hvad der er vigtigt for dig, for at du er tilfreds med din hjemmeside.
For eksempel:
- Skal dit design være unikt, eller er det fint med en skabelon, som også er brugt på andre hjemmesider?
- Vil du selv skrive indholdet og tage billederne til siden?
- Vil du selv kunne vedligeholde indholdet?
- Hvor lang tid kan du vente på at din side bliver klar?
- Skal din leverandør af hjemmeside også levere søgeoptimering / anden markedsføring?
- Vil du have en du kan ringe til, når det ikke virker, eller er det fint med e-mail support?
- Er du villig til at blive bundet til én leverandør, eller vil du selv eje rettighederne til din side, så du blot kan skifte ham ud, hvis du bliver træt af ham?
- og meget andet.
Prisen er bare den parameter, der er nemmest at forstå i første omgang, men du kan være helt sikker på, at du kommer til at betale for alle de andre ting på den ene eller anden måde på sigt, når du finder ud af, at du har brug for det.
Jeg kan som mange af de andre også tilbyde dig en god hjemmeside løsning, men før jeg kender behovet lidt nærmere kan jeg ikke give dig en endelig pris.
Venlig Hilsen
Allan