Goddag alle sammen, Nu har jeg søgt lidt rundt i håb om at finde svar på hvad prisen for at få lavet en hjemmeside samt efterfølgende hosting af denne, men syntes ikke jeg har kunne finde en endeligt svar på hvad gennemsnittet er. Jeg har fået et tilbud fra en virksomhed som vil lave en "prof" hjemmeside gratis mod at de efterfølgende må bruge den i deres markedsføring plus at jeg skal betale 499,- pr. måned i 3 år. Så mit spørgsmål er om dette er et godt tilbud eller ej??? Pt. har jeg mit site hos one.com som jeg kan læse mig til, at mange ikke syntes så godt om, men et er sikkert - de er de billigste når man kun taler om have et site og mail server. Men er der andre som har taget beslutningen om at gå fra en billig løsning som one.com og over til at få lavet en "prof" hjemmeside og efterfølgende har den hostet hos en virksomhed hvor man betaler disse 499 om måneden? Er det penge værd? Håber på at få nogle svar fra andre end jer som udbydere af hostning og hjemmesider, men I er selvfølgelig også velkommen til at komme med indput. |
Lyder umiddelbart som en lidt for lang bindingsperiode i mine øre.