Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside og hosting priser?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle sammen,

Nu har jeg søgt lidt rundt i håb om at finde svar på hvad prisen for at få lavet en hjemmeside samt efterfølgende hosting af denne, men syntes ikke jeg har kunne finde en endeligt svar på hvad gennemsnittet er.

Jeg har fået et tilbud fra en virksomhed som vil lave en "prof" hjemmeside gratis mod at de efterfølgende må bruge den i deres markedsføring plus at jeg skal betale 499,- pr. måned i 3 år.

Så mit spørgsmål er om dette er et godt tilbud eller ej???

Pt. har jeg mit site hos one.com som jeg kan læse mig til, at mange ikke syntes så godt om, men et er sikkert - de er de billigste når man kun taler om have et site og mail server. Men er der andre som har taget beslutningen om at gå fra en billig løsning som one.com og over til at få lavet en "prof" hjemmeside og efterfølgende har den hostet hos en virksomhed hvor man betaler disse 499 om måneden? Er det penge værd?

Håber på at få nogle svar fra andre end jer som udbydere af hostning og hjemmesider, men I er selvfølgelig også velkommen til at komme med indput.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:53

Lyder umiddelbart som en lidt for lang bindingsperiode i mine øre. 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:53

Lyder prisen 17.964 DKK (36 * 499 DKK) som et godt tilbud på en hjemmeside?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:14

Hej Harsdal

Det er en rigtigt dårlig deal, som jeg syntes du skal holde dig langt væk fra.

Grunden til det er at du sagtens kan få sat en side op af en ung håbefuld eller et outsourcing firma for et par tusind, og hvis du vil havde en prof. side så starter de vel ved cirka. 8-9.000.

Hosting udgifterne er typisk på 9 Kr. og 150 kr. for et firma af din slags.

Så en tilsvarende side som den du har fået tilbudt ville jeg gætte på du kan få lavet og hostet i 3 år, for omkring 2.500. Så nej i mine øjne er det ikke et godt tilbud du har fået.

Hvis du finder en designer, må du meget gerne spørge dem om de vil lave din løsning på vores CloudSprout platform, den har en række fordele for designeren og hostingen er gratis for dig, så længe du holder dig under 200 Mb og 3 Gb trafik. Det er ikke sandsynligt du kommer over med din type virksomhed.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:14

Hej

Ja det er bondefangeri

Du kan kobe et domain kr 100 + 1 ars hosting kr ca 200

du kan sa nemt fa lavet en wordpress hjemmeside enten selv eller for ca 1000 kr

ialt max 1300 kr

Billige seo pakker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Harsdal:

Jeg har fået et tilbud fra en virksomhed som vil lave en "prof" hjemmeside gratis mod at de efterfølgende må bruge den i deres markedsføring plus at jeg skal betale 499,- pr. måned i 3 år.

Så mit spørgsmål er om dette er et godt tilbud eller ej???

Super dårlig deal, atter en hosting haj der binder folk på hænder og fødder : du ejer garanteret ikke noget fra dit site hvis du vil ophæve din aftale efter 3 år.

Hos os betaler du 3.900 .- dkk for et fuldt kørerklart site. Det kan endda vise sig at være billigere hvis det blot er et simpelt CMS site.

Smid en PM hvis du vil vide mere og vi sender gerne reference liste.

God weekend

HH

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 13:46

Jeg synes bestemt ikke, at det kan betale sig for dig - en service som din kan sagtens ligge hos One.com. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et nyt design til små penge (inkl. gratis opdatering af din side), og hvor du ikke behøver at flytte siden til en anden server. Jeg elsker at arbejde med sider/services som din :) Du kan se mine referencer via min signatur - mange af dem ligger hos One.com.

Bedste hilsner
Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærlig, lad være med at være nærig når det gælder den slags her. Det er sådan fup firmaer får fat i kunder ved at lokke med lav pris nu, men lang bindingsperiode. Et website koster penge, betal dem eller lær at lave det selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:37

jeg har prøvet disse her telefon sælger i sin iværksættere start de gør livet surt for os iværksættere,  for mig har disse telesælger virket som en bremseklodse i min iværksættere vækst 

god ide at blive reklame beskyttet med både dit cvr nummer og dit cpr nummer,  for man bruger simpelthen for meget tid på disse telesælger  

det er slet ikke et godt tilbud,  kun vis du skal have en vild løsning,  men der skal du også betale ekstra flere af den kan du for nogle kroner ekstra hver og hver eneste måneden får det modul og så koster det modul det kroner og inden færdig med er prisen endnu højere måske 1000 kroner eller mere  måneden så selv løsninger er disse udbyder ren bondefangeri og de er ren pengemaskine for dem selv og de er laver det slet ikke for dig,  men fordi de får mange gange mere pris end du normalt vil betale 

du skal se deres ordning som ligesom en afdragsordning du går ned og får et kredit kort trækker de trækker måske 10% i banken vis du ikke kan kredit godkendes kan du få alle mulighed kort der låner ud til måske 18%-30% rente,  men dem her det er langt over 30% rente de får,  du skal tænke du låner af dem cirka 2000 kroner -3000 kroner og de ender med næsten 18.000 kroner det er en meget høj rente de tager for at låne dig penge 

vis mangler pengene nu og her det er langt billigere med de konto kort med mere,  så gør det eller snak med din bank,  det ville jeg råde dig til,  vis du desperat står nu og her mangler penge eller det var måske en ide at spare 1 måneden eller 2 så du har de par 1000 kroner til en ny hjemmeside

jeg har dog også tænkt over der findes sikkert den ærlig telesælger men de havde ikke mig på deres liste dem som ringet rundt kun dem som havde mål at bremse ens vækst måske er det min virksomhed type eller jeg ikke ved hvad , men jeg regner med der findes nogle ærlig men de havde bare ikke mig på deres telefon liste hvorfor ved jeg ikke, men i alt håber jeg de findes den ærlige telesælger men det er rigtigt surt de ikke ville ringe til mig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:33

@Trådstarter:

Som andre nævner er prisen jo samlet set ca. 18.000. Det er rimelig meget for en simpel hjemmeside, men det kommer i høj grad an på hvor meget krudt der skal bruges på design, osv. 18.000,- "for en hjemmeside" er ikke nødvendigvis dyrt - det kommer an på specifikationerne og mængden af designarbejde.

Hvis det er et nyt bureau som mangler referencer er prisen ALT FOR HØJ. Det er den barske virkelighed i branchen at man på den ene eller anden måde må bevise sit værd før end man kan tillade sig at skrue op for priserne. Hvis du gerne vil have det lavet ordentligt og betale en rimelig pris for det, så vælg et bureau hvor du kan se solide eksempler på tidligere arbejde og evt. få lov til at kontakte et par referencer. Dernæst er tilliden mellem dig og leverandør af største betydning - vælg en leverandør du har tillid til.

Det lyder lidt uldent med den lange bindingsperiode. 499,- for hosting pr. måned er ret dyrt, men det kommer meget an på hvad der er inkluderet. Hjælper firmaet dig f.eks. med løbende opdatering af din hjemmeside er det ikke nødvendigvis dyrt. Du skal sikre dig at det fremgår klart af skriftlig aftale, hvad de skal hjælpe med - sådan at du evt. senere kan nægte betaling hvis de ikke overholder deres del af aftalen.

Jeg ville personligt ikke hoppe på dette tilbud, men måske i stedet udbyde opgave på Amino Freelancer, eller finde en god samarbejdspartner herinde. Du kan passende spørge om en pris inkl. hosting, hvor jeg er sikker på at du vil kunne få masser gode bud, som også ligger under de 18.000,- du er blevet tilbudt.. :-)

Jeg håber at det hjalp dig lidt på vej - rigtig god dag!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)