Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik med toilet?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Publikationer/Alle%20publikationer/1999015.pdf 

I dennes bilag nummer 7, side 27. Kan man se at fødevarestyrelsen i 1998 har politianmeldt et pizzaria fordi de ikke har fulgt et påbud om at fjerne nogle siddepladser, eller lave et kundetoilet.

Jeg er klar over at teksten er 12 år gammel, men kan ikke finde noget nyere materiale på området. Og kan på ingen måde forestille mig at loven er nedjusteret på hygiejne området siden da. Jeg vil faktisk næsten tro at det er op til tilsynsførende at vurdere om man giver anledning til længere tids ophold. 

Jeg ville klart give fvst et opkald på 72 27 69 00 og høre dem af. 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:20

I forhold til lokale er det afgørende om der skal være et kundetoilet, så jeg kontaker lige fødevarestyrelsen for en god ordens skyld :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:30

Louise Andersen:

I forhold til lokale er det afgørende om der skal være et kundetoilet, så jeg kontaker lige fødevarestyrelsen for en god ordens skyld :)

Du må meget gerne bringe deres svar her :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 10:48

Til dem af Jer der stadig følger denne tråd, så har jeg haft kontakt til FVST om samme problemstilling. 

Det klare svar på mit spørgsmål omkring kundetoilet ifbm. udskænkning af vin var at jeg godt kunne nøjes med 1 toilet til både kunder og personale, da jeg ikke havde et køkken, hvor der blev lavet mad.

//Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)