jeg synes de vises nemt de social medier google plus med mere . på din side som den er nu , meget lettere end min egen side , det godt lavet på din hjemmeside
Tusind tak, men jeg spekulere stadig over om jeg skal udvikle en mere overskuelig og køn måde at få vist "like"-knapper og "share"-knapper på hjemmesider gratis for danske hjemmesider. Lige nu synes jeg at det som udgangspunkt tager for meget opmærksomhed og fylder for meget på en hjemmeside.
Nu eksperimenterer Amino med at sætte Google+ knappen øverst på siden.
- Desværre synes jeg at det er en smule misvisende, da det ligner at man synes godt om amino - og ikke tråden. Det er kun på forsiden man kan klikke +1 til selve amino.
Helt enig Patrick. Nu er jeg absolut ikke ekspert på det her område, men jeg ville ikke have valgt at gøre det sådan.. Men man kan jo blive overrasket :-)
Ja altså jeg mener at deres antal var på 310 i morges, så en stigning på 5 +1'er alene på forsiden er jo heller ikke helt værst :-) Jeg er sikker på at Martin nok skal finde en bedre løsning med hensyn til at gøre det mindre misvisende. Det er altid spændende at følge med her på debatten og se hvad der sker af sjove tiltag.