Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er nået 300 +1'er - Godt gået!

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Mikael christiansen:
jeg kan ikke se nogle google plus likes på din hjemmeside , det giver i hvert fald ekstra problemer i at få google plus likes, dog har jeg ej fået mange endnu men jeg håber da snart jeg får det ,men min chance er da lidt større end din da jeg har denne her google plus likes på min hjemmeside

Den sidder da flot nede i venstre hjørne og matcher farverne ganske flot Big Smile

denne her side kan jeg ikke se google plus likes på http://www.liked.dk/ 

min egen side korrekt den side sider i venstre side nederste i hjørnet min google plus likes http://www.stripdanmark.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:47

Mikael christiansen:

denne her side kan jeg ikke se google plus likes på http://www.liked.dk/ 

min egen side korrekt den side sider i venstre side nederste i hjørnet min google plus likes http://www.stripdanmark.dk/

Hej Michael

Ja, det var mig som tog fejl af siderne, ændrede også lige indlægget. Big Smile Beklager

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:09

@Michael : jeg smutter lige forbi og giver dig en mere når jeg kommer til pc :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13

Høy:

@Michael : jeg smutter lige forbi og giver dig en mere når jeg kommer til pc :-)

tak jeg har givet dig da din side ser super flot ud , det giver man da alle gode iværksættere sider en google plus likes

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:47

@Michael : hvor sidder den? Jeg kunne kun finde den under information. Jeg er på mobilen så det er selvfølgelig sværere..

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:49

Fundet nu:-) den er bare ikke så tydeligt..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06

Høy:

Fundet nu:-) den er bare ikke så tydeligt..

måske skulle jeg forbedre hvor jeg placeret mit google plus likes sætte det et sted det ses en del lettere på min stripper side

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:02

Mikael christiansen:

jeg kan ikke se nogle google plus likes på din hjemmeside , det giver i hvert fald ekstra problemer i at få google plus likes, dog har jeg ej fået mange endnu men jeg håber da snart jeg får det ,men min chance er da lidt større end din da jeg har denne her google plus likes på min hjemmeside

Hej Michael, jeg har rådighed over mange hjemmesider, nogle af dem som eksperimentere mere eller mindre med G+. Her for tiden afprøver jeg Google +'s "share"-funktion på sider med høj kvalitetsindhold.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:14

Men hvis nogle af jer stemmer for at jeg udvikler en smartere måde at få vist Google+ og de andre "like" & "share" knapper på, så sig endelig til. Eventuelt kom med idéer på PM :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:45

Patrick Olsen:

Men hvis nogle af jer stemmer for at jeg udvikler en smartere måde at få vist Google+ og de andre "like" & "share" knapper på, så sig endelig til. Eventuelt kom med idéer på PM :-)

jeg synes de vises nemt de social medier google plus med mere . på din side som den er nu , meget lettere end min egen side , det godt lavet på din hjemmeside 

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)