jeg kan ikke se nogle google plus likes på din hjemmeside , det giver i hvert fald ekstra problemer i at få google plus likes, dog har jeg ej fået mange endnu men jeg håber da snart jeg får det ,men min chance er da lidt større end din da jeg har denne her google plus likes på min hjemmeside
Den sidder da flot nede i venstre hjørne og matcher farverne ganske flot
jeg kan ikke se nogle google plus likes på din hjemmeside , det giver i hvert fald ekstra problemer i at få google plus likes, dog har jeg ej fået mange endnu men jeg håber da snart jeg får det ,men min chance er da lidt større end din da jeg har denne her google plus likes på min hjemmeside
Hej Michael, jeg har rådighed over mange hjemmesider, nogle af dem som eksperimentere mere eller mindre med G+. Her for tiden afprøver jeg Google +'s "share"-funktion på sider med høj kvalitetsindhold.
Men hvis nogle af jer stemmer for at jeg udvikler en smartere måde at få vist Google+ og de andre "like" & "share" knapper på, så sig endelig til. Eventuelt kom med idéer på PM :-)
Men hvis nogle af jer stemmer for at jeg udvikler en smartere måde at få vist Google+ og de andre "like" & "share" knapper på, så sig endelig til. Eventuelt kom med idéer på PM :-)
jeg synes de vises nemt de social medier google plus med mere . på din side som den er nu , meget lettere end min egen side , det godt lavet på din hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows