Giv endelig lyd fra dig hvis du går videre med idéen :-)
Det vil jeg bestemt gøre. Det kommer lidt an på hvad stemningen er og om jeg får nogle henvendelser. Hvis jeg laver det vil det uden tvivl være moderne, gratis og effektivt - så mon ikke folk spørger ind til det for eller senere?
Høy:
Jo, lidt dårlig stil at snyde sine brugere, men det så virkelig godt ud :-)
Det var jo et uheld fra din side af, så det var jo helt i orden :-) Desværre kunne du så heller ikke nyde høsten bagefter, for folk jo desværre havde +1'ed den forkerte side.
Desværre er Google+ ikke gået mainstream i DK, og jeg ser stort set alle danske brugere af Google+ som iværksættere eller lign. - så det er altid svært at opnå mange for sider som ikke henvender sig direkte til iværksættere.
Desværre er Google+ ikke gået mainstream i DK, og jeg ser stort set alle danske brugere af Google+ som iværksættere eller lign. - så det er altid svært at opnå mange for sider som ikke henvender sig direkte til iværksættere.
jeg kan ikke se nogle google plus likes på din hjemmeside , det giver i hvert fald ekstra problemer i at få google plus likes, dog har jeg ej fået mange endnu men jeg håber da snart jeg får det ,men min chance er da lidt større end din da jeg har denne her google plus likes på min hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows