Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er nået 300 +1'er - Godt gået!

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke til Amino med det!

Men som der også nævnes i debatten, så bliver G+ knappen ikke brug særlig meget, eller næsten aldrig, så jeg har også undladet at bruge den på mine hjemmesider :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 08:29

Patrick Olsen:
Jeg tror ikke at Google direkte nedprioritere websites uden G+, men det er klart at hvis andre kan få noget nem SEO via +1, og man ikke selv benytter det, så står man tilbage med nogle konkurrenter som er blevet stærkere end en selv, hvor man selv har stået "passivt" til - og derfor kan lide i søgeresultaterne.

Tak for svaret Patrick.

( Var lige ved at begynde at skrive en lang smøre, men det var lige ved at ende i off topic. Så det bliver en anden tråd Smile )

TILLYKKE MED DE 300+ AMINO Yes

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:40

Hej Henrik,

Du kan da bare komme med det :-) Amino er til for at debattere og hvilket bedre sted at komme med off topic end "café og hygge" ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:04

jeg synes også det er noget man skal være foran med , jeg har stor plus cirkel mange bliver venner med en 

jeg har dog ikke fået mange plusser på egen side, men jeg tror bare ved at holde netværk og øge skal det nok komme .

jeg tror på det og når google har meldt ud det som ranking faktor er nødvendigt at tage det seriøst  og desuden dukker mere og mere google plus konto op højt på google og plus betyder noget når google siger det sådan er det bare 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 09:21

Smile

Patrick Olsen:
Du kan da bare komme med det :-) Amino er til for at debattere og hvilket bedre sted at komme med off topic end "café og hygge" ?

Ok Smile

Jeg tænker lidt som John, 6 stk + virker for "fesen". Slettede af samme grund knappen på min side. Smile

Jeg ser + knappen lidt som et "wannabe be" produkt, som ikke slår igennem før den ligner eller hedder noget a la "synes godt om" knappen...  Perfekt hvis brugerne anmelder siderne, men de "ser" ikke knappen eller ved hvad den giver dem, hvis de trykker på den. (Og hvad er det man +'er ? Er det produktet, prisen, varen, hjemmesiden eller mosteren som ejer siden? Tongue Tied )

Men dit tidligere svar dækker rigtigt godt den grå zone som jeg havde lidt omkring emnet. Fordi kom google ikke bedst fra start i tidernes morgen, fordi det var enkelt og gav folk det de søgte? Også inden seo'en slog igennem. Ved godt at seo'en også hjælper goggle med at levere varen idag. Men hvis + knappen er en stor medbestemmer på sigt, dur det jo ikke at slagteren fra Horsens dukker op på side 1 og du bor i KBH.

Alt sammen ment i dabat og jeg tænker bare højt Wink

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:40

Mikael christiansen:

jeg tror på det og når google har meldt ud det som ranking faktor er nødvendigt at tage det seriøst  og desuden dukker mere og mere google plus konto op højt på google og plus betyder noget når google siger det sådan er det bare 

Ja Google har virkelig hjemmesiderne ved struben. Jeg synes det er en ret forfærdelig markedsføringsmetode, men på den anden side, så kan jeg sagtens sætte mig ind i at Google bliver nødt til at have sådanne tiltag for, i det mindste, at have en chance for at slå igennem med deres sociale netværk

Fy ba-bab Google :-D!

Men jeg er enig i at man ikke kan ignorerer det. Spørgsmålet er bare hvilken måde der er bedst tilgå dette sociale medie med hjemmesider som ikke beskæftiger sig synderlig meget med iværksættere.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:44

Henrik Værum:

Jeg tænker lidt som John, 6 stk + virker for "fesen". Slettede af samme grund knappen på min side.

Jeg er helt enig i at det er totalt fesent - men på den anden side kan dine konkurrenter få kæmpe fordele i søgeresultaterne, hvis de finder en måde at slå igennem med +1 knappen.

Personligt vil jeg langt hellere satse på Facebok & Pinterest end Google+, når det kommer til at få folk til at dele & sprede budskabet. Men for søren - Google+'s fordele i søgeresultaterne er jo fatale.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:44

Jeg havde 800 på tælleren.. Indtil jeg for en måned eller to siden fandt ud af at jeg havde sat URL til Google. DK :-). Jeg overvejede at lade den blive da det jo så godt ud:-) efter to måneder er jeg nu på 125, men efter jeg har skiftet til det nye er den mere neutral, og der er ikke rigtig sket noget de sidste 14 dages tid...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:50

Høy:

Jeg havde 800 på tælleren.. Indtil jeg for en måned eller to siden fandt ud af at jeg havde sat URL til Google. DK :-). Jeg overvejede at lade den blive da det jo så godt ud:-) efter to måneder er jeg nu på 125, men efter jeg har skiftet til det nye er den mere neutral, og der er ikke rigtig sket noget de sidste 14 dages tid...

Haha :-D

Ja teknisk set kan man også sagtens snyde Google+, ved at sætte et falsk nummer bag ved - men er det ikke lidt dårlig stil :P ?

Nu begynder jeg så småt at overveje at udvikle en god funktion til sharing og "synes godt om / +1" til hjemmesider for at få dem til at kunne håndterer Google+ på en fornuftig vis. Jeg har et par idéer eller tre og det er ikke første gang jeg er kommet til undsætning :-D

Måske skulle man...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:07

Giv endelig lyd fra dig hvis du går videre med idéen :-)
Jo, lidt dårlig stil at snyde sine brugere, men det så virkelig godt ud :-)

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)