Hej Amino'er! |
FLOT af amino!
mht. dit spørgsmål så har jeg ikke rigtig set nogen forskel, men den nye knap er lidt mere neutral, og jeg synes godt nok ikke den passer til google da...
Hej Amino'er! |
FLOT af amino! |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Jeg har undladt at bruge G+ logoet, for det virker ikke som om der rent faktisk er nogen der bruger det. |
Jeg må være lidt enig i at det primært er iværksættere der benytter sig af Google+ i DK - efter hvad mine indtryk er :-) Men man kan selvfølgelig ikke udelade Google+, da det jo ikke blot er et socialt netværk, men det har en store søgemaskineoptimeringsbetydning, da resultater med folk som har anbefalet en side er meget mere synlig. |
Det er godt klaret, og er helt sikkert vigtigt for SEO'en. Det er lidt træls at Google straffer websites der ikke bruger det ... Fedt Amino! |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Cool! Måske skulle jeg gøre min +1 mere synlig på mit eget site :) - Alexander Baandrup Larsen |
Er også lidt bange for at det kan skade en side, og især en netshop, når der som i mit eksempel kun er 6+. For når den alm. bruger kommer ind, og ser der kun er 6 som syntes godt om, med det samme tænker, at denne side må da være uinteressant. Derfor har jeg gemt min længere nede på siden, men det er da øv, men når Amino ikke har flere (Men da flot i forhold til hvad der kan komme), på trods af, at det er folk som ved hvordan denne G+ bruges, så er det ikke nemt. John D |
Hej John, Godt at høre fra dig her :-) Jeg står i selvsamme problem. Der er jo muligheden for at skjule tallet på +1, men det betyder så også at der fjernes et stort CTA element fra knappen. Den mulighed jeg har benyttet mig af indtil videre er meget simpelt Google+'s del-funktion i stedet for +1, men det må snart være tid til at gå over til +1, da det jo også har effekt på søgeresultaterne - samt er nemmere for brugere. For søren da Google har gjort det svært for os danskere :-D |
Hej Henrik, Jeg tror ikke at Google direkte nedprioritere websites uden G+, men det er klart at hvis andre kan få noget nem SEO via +1, og man ikke selv benytter det, så står man tilbage med nogle konkurrenter som er blevet stærkere end en selv, hvor man selv har stået "passivt" til - og derfor kan lide i søgeresultaterne. |