Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bøjning af ord i URL til SEO

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at det store G elsker hvis vi bøjer ordene i vores domæne navne eller er det bare tilfældigt.
Jeg støder nogle gange på et site der ikke har været opdateret i over to år, der er ikke meget indhold og det indhold der er er forældet og ikke unikt. Ejeren har gradbøjet et ord i URL.. Har det noget på sig?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:03

Det kan da godt være, men det er nok mere sandsynligt at det/de site(s) rangerer så godt som de gør, alene pga. dets alder og eventuel manglende konkurrence på keywordet:)

Et bøjet keyword giver ikke mere værdi end et keyword alene. Men husk, relateret indhold styrker din SEO. Linker du med ankerteksten 'lastbil' midt i en muffinopskrift er det ikke ligeså stærkt som hvis du linker med samme ankertekst fra en artikel om lastbilernes historie:) - forudsat at siderne er 'identiske' på alle andre leder og kanter naturligvis.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:16

Ok. Takker.. Men er der så ikke noget hold i at opdaterede sider ranker bedre end ikke opdateret? Jeg har på det ene website ifølge Google analytics omkring 1800 "visits" hver dag fra Google. Jeg opdaterer siden imellem 1 til 5 gange dagligt, og har hele tiden tænkt at hvis jeg slækkede af på det så ville mine besøg fra Google dale?
Bare lige et sidespørgsmål :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:22

Høy - Selvfølgelig er det godt med aktivitet. Både for søgemaskinerne (forudsat du følger SEO-kunstens regler) og for dine brugere.

Dét har derfor den effekt du ønsker. Alder på siden og aktivitet er to forskellige faktorer.

Høj aktivitet = guf 

Høj sidealder = guf.

Lige nu lyder det til du har høj aktivitet (dvs 1 guf) og knap så høj sidealder (dvs guf kommer med alderen) 

:-)

Se altid SEO-faktorerne uafhængigt af hinanden - i en hvis grad. 

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det appsandroid-siden det handler om?

Jeg vil gerne give den side det handler om, et grundigt seo-tjek hvis du ønsker det :) kvit og frit.

Hvis du ikke ønsker at skrive det her, kan du skrive det i en PM hvis det har interesse :-)

mvh

Thomas Astrup

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:24

Nej det er ikke tilfældigt. Det giver dig en lille fordel, en lille udtale fra Matt Cutt.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:31

Angrybird:

Nej det er ikke tilfældigt. Det giver dig en lille fordel, en lille udtale fra Matt Cutt.

vh AB

Har du en kilde?

Forstår jeg dig ret, siger du lige nu at det er mere fordelagtigt hvis jeg vil optimere et site på "isbil" så er www.isbilen.dk mere relevant end www.isbil.dk <- såfremt alle andre faktorer er identiske?

Ha' en god dag

Thomas Astrup

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:37

Hej Thomas

Tror jeg har forstået indlægget forkert første gang.. Men jeg vil ikke mene det vil have nogen forskel om der står isbilen eller isbil, "isbil" indgår stadig i "isbilen"

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:42

Angrybird:

Hej Thomas

Tror jeg har forstået indlægget forkert første gang.. Men jeg vil ikke mene det vil have nogen forskel om der står isbilen eller isbil, "isbil" indgår stadig i "isbilen"

vh AB

Jeg tror også det er godt det samme - og en i øvrigt ikke alt for højt prioriteret faktor.

Jeg skulle blot have afklaret om jeg komplet misforstod hvordan det forholdte sig. Men vi er vidst enige :-)

God dag

Thomas Astrup

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:57

Thomas Astrup:
Jeg vil gerne give den side det handler om, et grundigt seo-tjek hvis du ønsker det :) kvit og frit.

Det vil jeg meget gerne tage imod. Siden er halvandet år gammel hvis du kan bruge det til noget. Da jeg startede med at bygge siden for halvandet år siden anede jeg intet om hjemmesider, og selvom jeg har været ret heldig med mange søgeord, så er der helt sikkert en masse jeg slet ikke ved hvordan og hjvorledes, så tusind tak for tilbuddet:-) Skal jeg sende dig en PM eller??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)