Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bøjning af ord i URL til SEO

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge google, er det bedre at opdatere færre gange med godt content, end mange gange med tyndt content.

Men, mht til brugerne, er fresh content ofte rigtig godt...hvis det er værd at læse naturligvis.

Mao lad vær med at opdatere for at opdatere - gør det når du har noget fornuftigt.

Omkring gradbøjningerne er jeg yderst enig.

Grunden til du oplever de tynde gradbøjede domains kan ranke godt, er ofte fordi de er skrædresyet til formålet = at ranke på netop det ord /frase.
De ranker typisk kun forholdsvist godt på et enkelt eller to søgefraser.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:05

@Høy
Tja, jeg er i hvert fald nødt til at få bekræftet hvilket site vi taler om :-)

Mvh
Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:24

Thomas : HaHaHaHa.. Selvfølgelig :-) www.appsandroid.dk
Jonas: det er nemlig kun på et enkelt ord den her side ranker på... Umiddelbart ihvertfald...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:34

@jonas : det er faktisk lidt svært. Vores anmeldelser er ret journalistiske og ofte ret lange, og helt unikke.
Når vi snakker nyheder som vi er nødt til at have også, det er oftest fra pressemeddelelser vi får tilsendt eller fra andre sites, og de bliver faktisk tit lidt tynde selvom jeg prøver at fylde lidt på. Men nu du nævner det så ligger vi godt på næsten alle anmeldelser af apps, mobiler osv, men det er ikke så tit at jeg falder over en nyhed øverdt på Google.. Så det giver jo mening...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)