Jeg har brugt AminoFreelancer ret længe nu, men jeg har vundet meget få opgaver i forhold til hvor mange bud jeg har givet. Jeg har gået og tænkt, at det måske var få opgaver som blev til noget eller at der var andre grunde til det. Men i dag så jeg at en freelancer i branchen har fået 20 anmeldelser, så måske har hun vundet 30 opgaver eller mere. Så det er tydeligt at jeg gør et eller andet forkert :-)
Mine priser ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Og jeg synes at jeg er en habil grafiker :-)
Jeg tror ikke generelt at priser er afgørende, men lige på Amino Freelancer tror jeg de er. Der er mange iværksættere med et begrænset budget og jeg tror fristelsen for at vælge den billigste er stor, når der ikke umiddelbart er andre "synlige" parametre til at opveje prisen.
Med andre ord er det svære at se forskel på godt og skidt, så prisen bliver automatisk mere afgørende. Der findes nogen der går meget langt ned i pris og det lyder umiddelbart ikke som en god idé - som at tisse i bukserne for at holde varmen. Jeg synes du skal holde fast i dine priser, men måske lave flere bud, a steder end Amino. Der er blandt andet flexer.dk, hvis ikke du kender den i forvejen.
Du har selvfølgelig 80x60 pixels i dit profilbillede - det kan være, at du skal bruge dem på at vinde flere bud? Det er en udfordring af den sjove slags.
Nu kan jeg se at hende jeg taler om faktisk er 50 kr. dyrere i timen end jeg, så det kan ikke være prisen. Ja, så må det jo være referencerne - men jeg synes bare ikke at mine er så ringe :D