Jeg ved godt hvordan det er at barbere i sin tekst. Det er også fint, det der står. Jeg tror bare ikke, at der er så mange der får det læst. Det er ikke dét der sælger. Jeg er meget overbevist om, at dine kunder vil se billeder af det, du kan.
Jeg tror det er vigtigt, at du skriver indbydende og at du klart og tydeligt får udtrykt, hvordan du vil løse opgaven samt linke til referencer fra tidligere løste opgaver. Det skal også hurtigt klargøres, hvor længe du har tænkt dig at bruge på opgaven, og hvad det vil koste kunden. Husk også altid at læse korrektur på dine bud.
Det er rigtigt, at det ikke er teksten der sælger, men det er teksten der får kunderne ind på hjemmesiden ved hjælp af søgemaskinerne. Det er en lidt svær balance :-)
Jeg har overvejet at have nogle eksempler hist og pist på mit arbejde, frem for kun at have det under porteføljen. Altså så jeg viser et eksempel på webdesign på denne side, hvor jeg skriver om webdesign.
SEO delen er selvfølgelig vigtig, måske du kunne kaste et en masse små billeder ind imellem teksten måske? Du kan jo også skjule teksten for brugeren, men lade den stå i koden, hvis det udelukkende er til ære for Google.