Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falder hos Google på grund af medierne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har I oplevet at I falder på jeres pladseringer, hvis jeres søgeord kommer op i medierne og der bliver et hype omkring det?

Jeg oplever det lige pt. Jeg har lidt svært ved, at se hvad det ellers skulle være.

På grund af The Hunger Games filmen har premiere, så er min The Hunger Games hjemmeside faldet fra nr. 1 til nummer 3, overhalet af Wiki og IMDB på søgeordet The Hunger Games, selvom jeg for tiden har formået at få fat i nogle ret gode links til siden.

Er der måske nogen som har erfaringer med dette? Jeg vil helst ikke tabe yderligere terræn.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i hvert fald viser de sider du snakker om en kraftige stigning i links så du skal bare arbejde mere end de gør det kunne være en ide tjek her links historien,  huske det er hele verden folks du arbejder imod og en nye film vil folk måske linke mere til end din side,

wiki siden kan også se god stigning i links det sidste mange måneder,  du skal knokle der ud ad i hård iværksætter passion måske ideer prøv få mere videoer med mere på siden,  måske gør det siden bedre, men det der sker de andre sider de er svære at overhale det boost de har haft også sidste år

der kan selvfølgelig også være andet der gør sig gældende,  men det var hvad jeg lige kunne se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:41

Tak Mikael

Jeg jeg kunne forstille mig, at de gik helt amok med links op til filmen. Men så længe jeg bare er i top 3, så gør det ikke så meget. Jeg vil bare nødig falde flere pladser. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05

op til premiere nu kommer film ligger de film på forsiden skaber en interne links mod siden såsom kino biograf derved lige nu er de sider steget i styrke det er bare biografer der linker af sig selv

når film ikke mere er i biografer forsvinder de stærke interne links da der ikke er på alle disse forsider et interne links videre til især nummer 1 måske kan enkle biograf hjemmesider true din placering da de først nu har sat det på deres forside da film først kommer nu og når film ikke mere er i biograf fjerner de jo det stærke links igen og jeg tror du vinder tilbage igen

dog kunne du sagtens gøre din side stærkere flere nyheder og links på din side flere af deres links er jo ret nye du burde have en chance vis der kommer nummer 2 film og du har forbedret dig til den tid endnu mere  

måske har andre ideer,  men jeg ved ikke hvordan lige du hurtigt kan overhale disse sider lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)