Hej Aminoer Jeg har nogle programmer jeg ønsker skal køre 24/7 men da min computer larmer så meget om natten, så er jeg desværre nødt til at have den slukket for at kunne sove :( Tænkte på, om nogle kan anbefale et sted, hvor jeg kan få low at installere mine egne programmer og lade dem køre på en VM mod en månedlig betaling. |
Virtual Machine - på nettet
- 1
Hvilke programmer drejer det sig om, det gør det meget nemmere at hjælpe dig. |
/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk
Det vil være programmer som vil køre 50-150 simultane threads, med søgninger på nettet, pinging osv. Det er ikke er server jeg har behov for. Jeg ved man kan bruge vnware og have en virtuel desktop kørende på sin egen computer. Jeg ønsker blot, at det kobler op til et sted på nettet og får adgang til sådan en virtual machine med desktop interface, som kan køre døgnet rundt. Måske er det noget Cloud computing der er tale om :) |
Kartoffel, kartoffel - om det hedder "cloud" eller "virtuel server" afhænger 100% af hvad marketingsafdelingen blev våde i trussen over da de definerede produktet. Vi skal stadig vide hvilke applikationer trådstarter skal køre for at kunne rådgive, men umiddelbart lyder det som nogle Windows apps der bruges til at Crawle noget på nettet med? |
Hvis det er et program som du skal installere på computeren, så tag et kig på http://www.cloud.dk de kan levere både windows og linux servere. Er det en webapp som du skal køre så find dig et stabilt webhotel og kørt det fra. Men jeg vil som Mikkel også skriver stærkt formode det er et Windows program du skal have kørende. |
Hej og tak for jeres hjælp hidtil Ja det er almindelige windows programmer der skal køres, som jeg normalt kører på min bærbare derhjemme i stuen. Det er nogle seo programmer som står og laver en masse queries rundt omkring på nettet, som derved kommer til at have en del threads kørende. De kalder the threads på engelsk så det danske ord er nok tråde eller forbindelser. Det er så jeg kan have de her programmer kørende hele dagen, da jeg ofte lukker dem ned når jeg er hjemme, da jeg gerne vil lave andre ting på min computer. Et af programmerne skal fx bruge MS Framework 3.5 |
det kan du godt køre fra Cloud.dk hvertfal. spørgsmålet er vel egentlig bare om du bruger meget RAM/CPU på det for så bliver det hurtigt dyrt. så spg er måske om du ikke skullle finde dig en lille lydløs computer som ikke larmer så meget og sætte op til at køre dette. |