Hej venner! Jeg har et problem med min gavekort-funktion på vores magento-shop. Fragtprisen og gavekortfunktionen spiller sammen - men på en ret uoverskuelig måde for kunden, synes jeg! Hos OnlineOutwear.dk har vi fri fragt ved køb over 1.000 kr. og 50 kr. fragt ved køb under 1.000 kr. Samtidig har vi en gavekort funktion, hvor der kan blive fratrukket et fast beløb eller en procentsats. Køber en kunde for 1.149 kr. og indtaster sit gavekort på 300 kroner, så ser regnestykket sådan ud på siden: Igen - kundens gavekort er på 300 kr. og han skal have fri fragt, da hans produkt er på over 1.000 kr. I stedet for at skrive -300 kr. i "Rabat" og helt undlade "Levering", så bliver rabatten til -350 kr. (altså 50 kr. større) og så skriver den 50 kr. på levering (selvom der er fri fragt). Totalbeløbet bliver korrekt, da det udligner sig selv, men det kan da virke noget forvirrende for kunden! Er der nogen herinde, der har stået over for samme problem og kan hjælpe? Vi er villige til at betale os fra en løsning, hvis det er. Håber I vil hjælpe :) Mvh |
Hej Henrik
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med problemet!
Hvis du er interesseret kan du sende en mail til Lasse@webstock.dk
Det eneste jeg har brug for, er en midlertidig bruger til dit Magento admin!