Håber I kan hjælpe mig endnu engang :) Jeg er fraflyttet min lejlighed og i forbindelse med dette skulle der i henhold til lejekontrakten laves et flytteeftersyn, og dette er blevet lavet - men udlejer havde ingen bemærkninger og lavede derfor ikke en flytterapport ved den fælles besigtigelse. Udlejer siger så at hvis der er andet så vil de sende deres krav inden for 14 dage som de skal - fair nok. Men nu er det jeg så tænker, hvad jeg udlejer rent faktisk komme og kræve nu?
Det skal nok lige nævnes at jeg ikke står for den indvendige vedligeholdelse i følge kontrakten og at lejemålet ikke var i standsat ved min indflytning. Der blev nævnt at rengøringen kunne være bedre, men dette blev der ikke skrevet i nogen rapport, og ellers så sagde at at dagen efter flyttesynet gik de selv i gang med at renoverer - hvilket jeg ikke mener vi skal rengøre efter (Eller betale for rengøringen efter) - så det kan de vel ikke engang fratrække vores depositum, i såfald skulle der vel være rengjort allerede samme dag som flyttesynet, når nu de selv gik i gang med at svine dagen efter. Håber I kan hjælpe :) |
Hvis man holder flyttesyn skal der også laves en flyttesyn rapport.
Ellers kan han vel komme efterfølgende og have holdt flyttesyn med beboerformand fordi du ikke har været der.