Tusind tak for jeres svar! Det er super fedt at kunne hente hjælp og få feedback herinde! Det er helt klart vigtigst for mig at have et godt indhold på siden! Det håber jeg også afspejler sig på siden. Jeg vil lige fortælle at jeg kun lægger de gode datingaktiviteter ud. Dvs, hvis jeg skulle komme ud til et sted som jeg ikke selv synes ville være godt, vil jeg ikke lægge det på siden. Brugeren skal kun have adgang til de gode og sjove steder at gå på date. Og idet min henvisning til aktiviteten kan skabe omsætning for aktiviteten, så må det vel være noget værd.. Men det skal selvfølgelig være troværdigt! Jeg vil følge jeres råd og gøre det gratis indtil videre. Jeg har en google adsense annonce på indtil videre. Ud af de 230 der har besøgt min side siden den åbnede, har én trykket på annoncen.... Hele 11 kroner er det blevet til Derfor har jeg lidt svært ved at forestille mig at jeg overhovedet kan tjene penge på annoncer, men det gælder selvfølgelig om at have nogle relevante annoncer, for dateinspiration vil det især være restauranter der vil være populære tænker jeg. Den annonce jeg har fået fra google er for datingsider, og det er jo mindre relevant for mine brugere, da man skulle gå ud fra at brugerne allerede har en date når de besøger min side... Jeg har også tilmeldt mig på Partner-Ads, der er én restaurant i københavn.. Har i nogle forslag?
|