Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er det værd?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har startet hjemmesiden www.dateinspiration.dk, og har endnu en gang brug for jeres hjælp! Essensen i siden er, at jeg anmelder forskellige dateaktiviteter, hvorefter jeg skriver en lille anmeldelse og linker direkte til aktiviteten på siden, for at gøre det nemt for brugerne.

Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at tage penge for at anmelde en aktivitet, men det går jo netop op for mig, at det da ville være torskedumt, min pr er vel noget værd!...

Så er spørgsmålet bare; hvor meget?

Hvor meget skal jeg tage for at anmelde en aktivitet (en anden virksomhed)?? Findes der et register eller regler for sådanne satser, eller hvad er normalt? Hvor meget er rimeligt? Jeg vil jo heller ikke sælge mig selv for billigt.

Jeg har ingen ide og vil meget gerne have noget hjælp.

På forhånd tak!

Julie.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:46

Du skal skelne mellem hvor meget du skal tage (hvad det koster) og hvilken værdi det har for den virksomhed du anmelder.

Det kan være du kan gøre det på en time, skal du så kun tage eks. 450 kroner for det. Hvis det har en værdi for virksomheden på omkring 10.000 så har du givet dem 9550 kroner. Du skal kigge på hvad det er værd det du sælger og hvad det skal koste - kig vt. på nogle af Rolf Høeghs artikler her på siden.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:47

Julie Trolle-Christensen:

Hej Amino'er!

Jeg har startet hjemmesiden www.dateinspiration.dk, og har endnu en gang brug for jeres hjælp! Essensen i siden er, at jeg anmelder forskellige dateaktiviteter, hvorefter jeg skriver en lille anmeldelse og linker direkte til aktiviteten på siden, for at gøre det nemt for brugerne.

Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at tage penge for at anmelde en aktivitet, men det går jo netop op for mig, at det da ville være torskedumt, min pr er vel noget værd!...

Så er spørgsmålet bare; hvor meget?

Hvor meget skal jeg tage for at anmelde en aktivitet (en anden virksomhed)?? Findes der et register eller regler for sådanne satser, eller hvad er normalt? Hvor meget er rimeligt? Jeg vil jo heller ikke sælge mig selv for billigt.

Jeg har ingen ide og vil meget gerne have noget hjælp.

På forhånd tak!

Julie.

Det er svært at sætte en pris på, dog tror jeg ikke du skal regne med at få noget for det. Du burde nærmere se det som at skabe værdi, og dermed få flere brugere på siden. Selvfølgelig hvis du har nogle imponerende besøgstal, så kan din service godt være lidt værd.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:54

Hvis du modtager penge for at vurdere dem, så er du købt af dem og tvunget til at levere en rosende anmeldelse. Så der er dit første problem. 

Hvor meget er din mening om datingsites værd? Dybest set ingenting med mindre du har trafik.

Hvordan kan du så tjene penge på dette, hvis du har trafik? To måder: affiliateaftale med datingsites (betaling efter hvor mange kunder du kommer med) eller reklamer (f.eks. adwords). 

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:56

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 18:16

Tak for jeres svar! Jeg må nu indrømme at jeg ikke er blevet meget klogere.. Nu bliver jeg i tvivl om jeg overhovedet skal tage noget for at anmelde dateaktiviteter. (det er ikke datingsites jeg anmelder)

Jens: Jeg har læst paragraf 4, jeg er i tvivl om hvad du mener. Jeg reklamerer jo ikke, gør jeg?? Udover google reklamen ude i siden som tydeligt er en reklame.

Jeg har de sidste syv dage haft 168 besøgende, og jeg har netop oprettet dateinspiration på Facebook og oprettet en annonce der for den næste måned. Det skulle gerne give mere trafik og opmærksomhed.

Jeg oprettede ikke hjemmesiden med det formål at tjene penge, men for at prøve mig selv af og se hvad jeg kunne, men nu er tingene gået slag i slag, og det bliver mere og mere interessant. Jeg bruger jo derved også en rum tid på at tage ud forskellige steder og anmelde, skrive tekst og tage billeder.

Hvad synes i??

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du tager betaling for at lave en anmeldelse, så har anmeldelsen da absolut ingen troværdighed overhovedet ?!?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:59

Som de andre har skrevet så skal du jo have nogle besøgende før det bliver noget værd. Jeg ville heller ikke tage penge for anmeldelser, men i stedet tjene penge på fx dating side tilmeldinger gennem affiliate marketing.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit råd er at lade være med at forsøge at tage penge for anmeldelser. Faktisk ville jeg også lade være med at smide en masse reklamer på sitet.

Hvis du vil opbygge en populær tjeneste, som på sigt får rigtig mange besøgende, så skal du nok få rig mulighed for at tjene penge på annoncer, affiliate etc. Hvis brugere tænker at dette bare er endu et affiliate site når de kommer ind på siden, taber du dem måske som brugere.

Hvor meget tjener du på AdSense reklamerne i siden? Nok til at det retfærdiggør den plads den får?

Koncentrer dig om at gøre siden populær, derefter kan du begynde at tjene penge. Det ville jeg gøre (men jeg er måske også lidt old-school når det drejer sig om at tjene penge).

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:23

Hvis du skaber noget godt indhold, så er det nemmere at sælge reklamer efterfølgende.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)