Hej Amino'er! Jeg har startet hjemmesiden www.dateinspiration.dk, og har endnu en gang brug for jeres hjælp! Essensen i siden er, at jeg anmelder forskellige dateaktiviteter, hvorefter jeg skriver en lille anmeldelse og linker direkte til aktiviteten på siden, for at gøre det nemt for brugerne. Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at tage penge for at anmelde en aktivitet, men det går jo netop op for mig, at det da ville være torskedumt, min pr er vel noget værd!... Så er spørgsmålet bare; hvor meget? Hvor meget skal jeg tage for at anmelde en aktivitet (en anden virksomhed)?? Findes der et register eller regler for sådanne satser, eller hvad er normalt? Hvor meget er rimeligt? Jeg vil jo heller ikke sælge mig selv for billigt. Jeg har ingen ide og vil meget gerne have noget hjælp. På forhånd tak! Julie. |
Du skal skelne mellem hvor meget du skal tage (hvad det koster) og hvilken værdi det har for den virksomhed du anmelder.
Det kan være du kan gøre det på en time, skal du så kun tage eks. 450 kroner for det. Hvis det har en værdi for virksomheden på omkring 10.000 så har du givet dem 9550 kroner. Du skal kigge på hvad det er værd det du sælger og hvad det skal koste - kig vt. på nogle af Rolf Høeghs artikler her på siden.