Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat- og samarbejdsaftaler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har været medlem herinde i et stykke tid, og fået rigtigt god inspirationm så tak for det. Jeg har dog ikke kunne finde nogle indlæg på det spørgsmål jeg sidder med nu, så håber der sidder nogle med lidt viden de vil dele ud af.

Jeg arbejder i øjeblikket på et produkt til små og mellemstore virksomheder. Som en del af det produkt, har vi overvejet at tilbyde en mindre vifte af rabataftaler. Det er ikke det der er det primær i produktet, så det er ikke nødvendigvis noget vi skal have den store margin på, men vi mener det vil være noget der noget der vil give ekstra værdi til kunden, og derfor et godt godt salgsargument.

Vi mangler derfor råd og inspiration til hvordan man sammensætter sådan en rabat aftale i forhold til leverandøren af produktet. Det kan eksempeltvis være fitness medlemsskaber og lignende. Hvor meget rabat burde man kunne tilbyde kunden? aftaler man et engangsbeløb med leverandøren, for at de får kunden gennem os, eller er det en procentdel af den løbende omsætning på medlemmet?

Jeg håber i har nogle gode ideer.

mvh

Iverco

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis i kan lave rabat aftale med eks. fitness world hvor i altaler med kæde at nye kunder kan få eks. 18 % rabat og tilbyder jeres kunder 15 % på løbende medlemskab gennem jer, ja så tjener i jo de 3 % dette kan jo gøre rent teknisk, så i ikke bruger noget tid på det, men får lidt kroner i cigarkassen på den måde.

Jeg arbejder selv på at samle en del rabat / tilbuds aftaler til mit nyeste projekt, dette omhandler alt fra benzin, snørrebånd, reklamer, tøj, forsikringer, og meget andet, det er ikke så let i dag at få disse aftaler i hus som det var for 20 år siden, grundet de flestte firmaer har skåret prisen helt ind til benet og sparet alle steder i deres forretning for at give den billigste pris.

De fleste af de aftaler jeg indgår er løbende aftaler med procenter og ikke engangs beløb som er et tilbud.

venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Buch,

Mange tak for dit input.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)