Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg omsætningen i min webshop?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Mikael christiansen:

der er nærmeste ikke links til siden den er ikke særligt placeret i google ved bare 1000 ord altså alle undersider godt op ad mod side en og flere sider første side google

Nu gætter du vidst bare med at den ikke er særlig placeret? 

keyword: Vinglas placering: 2
keyword: Rødvisglas placering: 3
keyword: Hvidvinsglad placering: 4

Mikael christiansen:

husk social markedsføring google plus facebook og twitter

Det er næppe her han får det helt store salg, og så dog alligevel for en FB gruppe for alle vinelskere hvor han løbende poster relevante artikler fra sin hjemmeside, eller links kunne skabe salg. Men at oprette sig på twitter, og G+ næppe salgsskabene.

Mikael christiansen:

få videoer på siden

Meget generelt råd, videoer om hvad? Ja det kan være en god idé f.eks. videoer om hvordan man skænker korrekt, ilter etc.

han er overhovedet placeret ved de meste søgte ord i google billige med mere og slet ikke ved flertal , så det er ikke bare et gæt , men der har jeg tjekket før jeg postet mit indlæg

videoer har et større antal klik og har en større klik rate så det kan godt betale sig at lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:06

Mikael christiansen:

han er overhovedet placeret ved de meste søgte ord i google billige med mere og slet ikke ved flertal , så det er ikke bare et gæt , men der har jeg tjekket før jeg postet mit indlæg

Et glas
Flere glas

Det hedder ikke flere glasser

Søgninger jvf. GKT:

Vinglas: 1.300
Billige vinglas: 91
Bedste vinglas: 12
Køb vinglas: -

Med andre ord så er vinglas nok et rigtig godt ord at ranke på, selvom det måske kun er 50% af dem der søger på det, der er ude på at købe vinglas. Men det er rigtigt at han bør arbejde mere med andre søgeord som f.eks. billige vinglas, 91 mdr. søgninger er også nogle hvis han kan nappe bare 1% til salg, så er det næsten en ekstra ordre om måneden. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

Mala:

Mikael christiansen:

Et glas
Flere glas

Søgninger jvf. GKT:

Med andre ord så er vinglas nok et rigtig godt ord at ranke på, selvom det måske kun er 50% af dem der søger på det, der er ude på at købe vinglas. Men det er rigtigt at han bør arbejde mere med andre søgeord som f.eks. billige vinglas, 91 mdr. søgninger er også nogle hvis han kan nappe bare 1% til salg, så er det næsten en ekstra ordre om måneden. 

det er med ranke på alle ordene og flere staver sådan man skal sørge for findes med alle ord både billigere flere vinglasser altså vis du sørger for optimere mod 1000 vis ord giver det mere har kan blogger løs og sørge for der er mere indgående links så hele siden løfter sig og jo stave fejl og flere tal med mere giver også noget

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

Mala:

Mikael christiansen:

Et glas
Flere glas

Søgninger jvf. GKT:

har du overhovedet læst mit indlæg fra siden før der er poster mere , jeg kan selvfølgelige godt komme med flere kombi ord der giver trafik små bække er tit det der trækker det op ad

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:13

Mikael christiansen:

det er med ranke på alle ordene og flere staver sådan man skal sørge for findes med alle ord både billigere flere vinglasser altså vis du sørger for optimere mod 1000 vis ord giver det mere har kan blogger løs og sørge for der er mere indgående links så hele siden løfter sig og jo stave fejl og flere tal med mere giver også noget

Har jeg skrevet at man ikke skal ranke på mange forskellige søgeord? Jeg skrev bare at det var forkert når du siger at han næsten ikke ranker på de mest søgte ord. 

Du mener helt seriøst, at han skal fylde sin side med stavefejl, for at ranke på f.eks. vinglasser, køb vinglasser, billige vinglasser med mere? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22

Mala:

Mikael christiansen:

Har jeg skrevet at man ikke skal ranke på mange forskellige søgeord? Jeg skrev bare at det var forkert når du siger at han næsten ikke ranker på de mest søgte ord. 

Du mener helt seriøst, at han skal fylde sin side med stavefejl, for at ranke på f.eks. vinglasser, køb vinglasser, billige vinglasser med mere? 

tags i blog bruger søge ord ekspert , det er korrekt man kan sagtens gøre det uden det ødelægger siden , men i alt super at hjælpe en anden iværksættere også dig spørg endelige vis der er andet jeg kan hjælpe dig med

han ranker med meget få ord derved rammer han meget lavt da flertal søger alle mulig ord der er en stor spredning og det der vinder er og der er også færre der , men spørg bare igen vis der andet du er tvivl , stavefejl og masser kombineret  ord det rykker op ad

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:43

Hej Bendtsen

Her mine tips:

1. Fjern alt teksten på forsiden, der er ingen som læser den, frem med nogle indbydende produkter, evt. et skarpt tilbud, flyt forside teksten til en menuknap.

2. Der ligger 7 tekst knapper under info, det er alt for mange, det er ingen info side men en shop, ryk teksten til 1-2 knapper.

2. Flere betalings muligheder, Mastercard f.eks, og med Nordea og Danske bank alene, har du øget din omsætning 5-10%

3. Overvej E-mærket.

4. Få lavet en anden top, og skift den grå kedelige farve, siden ser meget smal ud med alt det grå i begge sider.

5. Differencer tydeligheden på knapper som indeholder produkter og info knapper, de skal ikke have samme prioritering.

6. Fjern Fax nummer fra bunden med mindre det er noget i virkeligt bruger ??

7. Mere end 10 produkter inden der skal skiftes side.

8. Brug Produktfotos i samme størrelse således der skabes mere harmoni.

9. Gør siden man indtaster navn og adresse mere enkel, fjern "Adresse2", og lad ikke telefonnr være obligatorisk, mange ønsker ikke at oplyse deres tlf nr. Fjern teksten om (cookie) det forvirrer en ikke edb mindet person.

God vind med forretningen.

Mvh

Carsten Madsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:53

Shoppen ser meget forældet, primitiv og uprofessionel ud. Den trænger gevaldigt til at få en komplet "make-over"! Og det er et velment råd! Jeg ville personligt aldrig shoppe på en side som din, som den tager sig ud nu.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 00:14

Det første der slår mig er at I anbefales af førende europæiske chefsommeliers, hvem er det om man må spør'? Er der artikler der støtter det?

Når I nu ensidigt har valgt at fokusere på eksklusive glas synes jeg at lysestager og vaser fra Colours by Choice er lidt malplaceret? Jeg er ikke overbevist om at det nødvendigvis er en god ide at tage et større sortiment ind. I har sikkert en god avance på disse glas og muligvis endda en avance der er større end den I vil få på f.eks Örrefors (som er mine foretrukne), og så er I måske lige vidt.

Prøv i stedet for at få kunderne til at købe lidt mere og lidt oftere. Rabatter ved tilbaagevendende handel er allerede nævnt men ellers kan noget som f.eks. 50 pct. på hver 3 glas være en mulighed. Vinglas er jo sjældent noget man bare skal bruge et enkelt af ((-:

Knæk og bræk med shoppen!

/Banditten

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:35

Hej Alle

Tusind tak for alle jeres input - det er super givende og sætter en masse tanker igang. - Men som jeg kan se det så er vi hvertfald kommet dertil hvor der skal nyt design til. Med ændring af designet vil jeg reelt også få mere plads på siden til at eksponere produkterne.

Så kommer vi til en anden del jeg overvejer meget - dette er og få lidt mere info på siden omkring glassene, evt. også ved hjælp af videoer. Men så er spørgsmålet skal dette være inkluderet i webshoppen eller skal det ligge som en seperat side, med link fra shoppen. - Jeg har lige siddet i et fly i 3 timer og hørt en masse spændende indlæg i form af diverse podcasts, også fra folk aktive her på amino, og det har virkelig sat tankerne igang.

En ting jeg ser som en fordel ved at ligge siden seperat var at man kunne få lidt mere information på siden end på selve webshoppen, og derved give mere værdi og måske med tiden opbygge en form for vinunivers som man kunne bygge op stille og roligt og ende med en slags medlemsside? Er det en god ide, eller vil det reelt gøre at man mister fokus på vores side/sider? Folk skulle jo gerne købe lidt glas.

Eller skulle man forsøge mere aktivt på facebook, og ligge videoer ud der via youtube, og så bare holde fast på konceptet omkring shoppen?

Mht. stavefejl mv. ja så skal den nok også have en ordentlig omgang :)

Der er både gode og dårlige ting ved at ligge disse spørgsmål ud, det gode er at jeg får en masse gode råd og nye ideer, men de nye ideer kan næsten også være en dårlig ting, idet det er svært for mig og lukke ned hvis jeg ser muligheder - altså fokusere.

Nå håber i vil hjælpe mig lidt mere på vej :)

Rent teknisk har jeg også lige nogle spørgsmål - i dag køre vi standard scannet webshop 1 - vi ville egentlig konvertere til webshop 2 men kunne simpelthen ikke finde ud af deres nye admin modul, men hvilken udbyder skal man vælge, for/imod? - eller skulle man vælge noget open source hvor vi så en gang for alle betaler for et flot design som engangs beløb, men hvorefter man ikke har disse månedlige udgifterhos en udbyder? Nogle der har lidt input til dette?

Bendtsen

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)