Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg omsætningen i min webshop?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har denne webshop med kvalitets vinglas mv. - Siden startede tilbage i 2009 som et lille side projekt og har siden fået mere fart på, og i dag har vi en fornuftig omsætning/indtjening med fortsat positiv udvikling.

Dog vil vi gerne endnu mere med denne del af forretningen. Så er spørgsmålet hvad der skal til og hvordan man bør gøre.

Vi har gode placeringer på google på relevante søgeord, og ca. 86% af vores besøgende er organisk. Vi har ligeldes et pænt antal besøgende pr. måned.

Lige nu forhandler vi kun vores egne mærker, og dette har fra start været vores strategi, omvendt har vi løbende tænkt med de placeringer vi har på google om vi kunne øge ordre tilgangen betydeligt ved at have andre mærker også?

Vi tænker også på om det er tidspunktet hvor vi skulle satse på et lidt mere tidsvarende design af siden, vil det få flere til at købe?

Jeg har hørt nogle indlæg med Jens Dalsgaard, og her tænker jeg om vi med rette kunne give kunderne noget ekstra ved at lave nogle videoer - og selvfølgelig endnu vigtigere om vi kunne få flere kunder denne vej rundt?

Vi kunne også begynde og tage flere relevante produkter ind på siden, som ikke lige har noget med glas at gøre - men omvendt er jeg i tvivl om man ikke skal blive ved det man er god til - eller spænder jeg ben for mig selv med denne tanke?

I det hele taget vil jeg meget gerne have folk input til hvordan i mener vi kunne booste forretningen.

Håber og høre fra en masse af jer kloge hoveder :)

Bendtsen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:45

Hej Bendtsen.

Jeg er ret sikker på, at ved ændring af design så som farver, knapper osv. Vil det kunne have stor indflydelse på omsætningen. Det er vigtigt at du evt. får lavet nogle "Call To Action" knapper, som at få ændret din "læg i kurv" knap osv. Det har haft stor betydning for min webshop efter jeg har fået ændret dette, samt farverne. Det skaber tillid hos kunderne.

Derudover, var det en ide evt. når du modtager en ordre, så du vedsender en lille tekst, med "tak for din ordre, blabla bla. Som tak kan du få 10% rabat på dine næste køb osv. Det gør jeg også.

Held og lykke

Martin

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:10

1. Få et nyt design, shoppen ligner noget gammelt.

2. Bedre billeder der viser flere detaljer af glasne

3. Gør kunden tryg, oplys om retur, fragtpriser, leveringstid m.m. et synligt sted.

4. Sørg for call2action, dine knapper falder i med resten af den grå side. På den måde leder du ikke kunden videre. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

følger lige med

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:45
Hej Alle

Tak for input, dog kan jeg ikke lige følge dig Mikael med at vi ikke har pæne placeringer på Google, hvid du søger på relevante ord som vinglas, rødvinsglas osv. osv. så ligger vi rigtig pænt til...

Hvis man skulle tage videoer med ind i overvejelserne, hvordan skulle man så evt. gøre dette. Vi kan jo ikke rigtig stå og rose vores egne glas, hvad kunne du være interesseret i at høre om, skulle det være i sammenhæng med en vinsmagning eller kan vi godt få kød på videoer alene med historien mv om glassene?

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 22:47

Mikael christiansen:

der er nærmeste ikke links til siden den er ikke særligt placeret i google ved bare 1000 ord altså alle undersider godt op ad mod side en og flere sider første side google

Nu gætter du vidst bare med at den ikke er særlig placeret? 

keyword: Vinglas placering: 2
keyword: Rødvisglas placering: 3
keyword: Hvidvinsglad placering: 4

Mikael christiansen:

husk social markedsføring google plus facebook og twitter

Det er næppe her han får det helt store salg, og så dog alligevel for en FB gruppe for alle vinelskere hvor han løbende poster relevante artikler fra sin hjemmeside, eller links kunne skabe salg. Men at oprette sig på twitter, og G+ næppe salgsskabene.

Mikael christiansen:

få videoer på siden

Meget generelt råd, videoer om hvad? Ja det kan være en god idé f.eks. videoer om hvordan man skænker korrekt, ilter etc.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 22:49

Bendtsen:
Hvis man skulle tage videoer med ind i overvejelserne, hvordan skulle man så evt. gøre dette. Vi kan jo ikke rigtig stå og rose vores egne glas, hvad kunne du være interesseret i at høre om, skulle det være i sammenhæng med en vinsmagning eller kan vi godt få kød på videoer alene med historien mv om glassene?

Som jeg skrev, så ville jeg satse på flere og bedre billeder af glassene og deres detaljer.

Derudover ville jeg oprette undersider med youtube videoer i selv procudere, blandt andet om hvordan man skænker, ilter etc.  Det vil give besøgende der søger efter dette, og der hvor jeres video vises vil en masse mennesker få jer at kende. F.eks. kan du forklare omkring opskækning og så bruge jeres eget glas, og referere til at det kan købes på firstglass 

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:53

Hej Bendtsen

Jeg ved ikke, om det direkte vil øge din omsætning, men al teksten på forsiden kunne måske trænge til en finpudsning (retning af korrektur, sprog m.m.). Og det samme med dine produkttekster. Jeg skimmede den hurtigt igennem og fandt flere fejl.

Jeg ved af erfaring, at mange slet ikke kan holde stavefejl ud. Men igen...ikke sikkert, at det har en direkte effekt på din omsætning.

Hvis du har brug for en til at gøre det, kan vi måske finde ud af noget. Jeg arbejder som tekstforfatter og kommunikationsmedarbejder, og skriver stort set kun til web. Skriv til mig herinde, hvis vi skal finde ud af noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

i findes slet ikke med det der fleste søgning på billige vinglas folk søger meget på billige

bedste vinglas

mærker mangler i op ad

holdbar vinglas

robust

er overhovedet i google ved flere tal fy skam dig der kan du igen kombinerne ordene vinglasser

hvad søger folk de skriver også vin glasser 

køb vin glas uha nej igen

der skal arbejdes der , sådan kunne jeg blive ved , det kræver dog en stærk side normalt komme op med alle kombi ord , men det kan betale sig i vild grad da folk også søger flertal med mere

lav blogs med tags med stave fejl det er meget brugt

husk mange bække skaber det store til sidste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)