Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er min aftale: Og ja jeg fortryder på det groveste.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i søde og læse aftalen.  Kan jeg flytte til en anden udbyder.  Tænker om jeg kan få en anden til at hoste mit domæne. Eller er jeg bundet på hænder og fødder.

Ordre bekræftelse Guld pakke

[København 9. Februar 2012]

Efter aftale med Lars Flygenring om køb af Guld pakkeløsning, fremsendes denne ordrebekræftelse til godkendelse. Aftalen godkendes ved at besvare denne mail med ok.

Efter modtagelse af ordrebekræftelsen, der blive reserveret domain navn, og valgte hjemmeside design vil blive sat online.

Indhold af Guld pakke

• Oprettelse af hjemmeside design med indhold, ændringer fremsendes til info@nomorecoffee.dk
  • Hosting, 250mb serverplads, 3 email konti, backup, support.
  • Redigering, fremsend ændringer til info@nomorecoffee.dk som står for alle ændringer u/b.
  • Aktiv markedsføring, Google, Bing, Openadexchange etc.
  • Optil 150 besøgende pr. periode [d. 16 til d. 15] dages fra markedsføring, 3,97 kr. pr. besøg. Maksimal CPC 1,23 kr.
    A/B test af annoncer, statistik
  • Besøgende leveres hurtigst muligt, ved opnåelse af 150 besøgende, suspenderes annoncering indtil næste måned.
  • Kontakt formular
  • Pris pr. henvendelse via formular 15 kr.*
  • Aftalen er gældende i 12 mdr. Herefter kan den opsiges med en måneds varsel til udgang af kalendermåned.

Maksimal pris pr. periode**
Oprettelses gebyr

595.00 kr.
795.00 kr.

.

*Henvendelser afregnes separat, udover den maksimale pris. pr. periode
**Maksimal pris pr. periode er dækkende over antal besøg fra aktiv markedsføring i perioden d. 16 til den 15 i efterfølgende måned.
Alle fakturaer har 8 dages netto kontant betalings frist, ved overskridelse af betalingsfrist vil markedsføringskampagnen blive suspenderet indtil der foreligger betaling. Der opkræves suspenderingsgebyr på 12,50 kr. pr. dag kampagnen er suspenderet grundet manglende betaling maksimalt 375 kr. pr. måned. Efter en måneds suspendering vil hjemmesiden blive nedtaget indtil der foreligger betaling, der opkræves 375 kr. for at genaktivere siden, nedtagning af hjemmeside tilsidesætter ikke suspenderingsgebyr.
Alle fakturaer fremsendes pr. email, ønskes post fremsendt faktura tillægges der faktura gebyr på 75 kr.
Oprettelses gebyr faktureres ved aftale indgåelse med 8 dages betalings frist.
Alle priser er eksklusiv moms

Denne aftale bekræftes med OK via email

Nomorecoffee stiller domain navn og hjemmeside til rådighed for Sikkerhedsteamet, efter endt aftale periode kan kunden frikøbe design, indhold og domain navn for 2.500 kr. hvis dette ønskes.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Du har bundet dig i 12 måneder.

Lars flygenring:
efter endt aftale periode kan kunden frikøbe design, indhold og domain navn for 2.500 kr. hvis dette ønskes.

Du kan ikke flytte hjemmesiden, da du ikke ejer design og indhold.

Du kan godt oprette en ny hjemmeside hos en anden udbyder, men du skal starte forfra, og du skal stadig betale til nomorecoffee.

Domænenavnet står i dit navn.

m.v.h.

Karsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:15

Du må ikke hænge dem ud ved navn (se e-mail adressen).

Men nej du kan ikke slippe du af aftalen, du har selv godkendt og accepteret og i henhold til tidligere indlæg har de jo leveret det lovede antal besøgende. Men du må jo også have overvejet situationen da du sagde ja til at betale: 

795 + 595x12 = 7935 + 2500 = 10.435 

Mindes du ringede til mig et par dage inden tidspunktet for kontrakten hvor jeg tilbød dig at opsætte siden for 1-2000,- så går ud fra bevæggrunden for du valgte dem var garantien for at få besøgende, hvor du modtog over dobbelt så mange som aftalen egentlig ligger som standard, det må vel også være tilfredsstillende?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:17

Lars flygenring:
Aftalen er gældende i 12 mdr. Herefter kan den opsiges med en måneds varsel til udgang af kalendermåned.

Der er ikke noget at gøre. Den løber i 12 måneder. Ja og så koster det dig sandsynligvis 2.500 ekstra vis du vil have domain, kode mm ud. Det betyder at du inden du er færdig har betalt ca 10.000 kr. Tag det som lærepenge! Vi har alle lavet fejl af den slags men husk en anden gang at læse hele kontrakten INDEN du skriver under/godkender. Som b2b er der aftalefrihed så folk kan virkelige tage dig i r*ven vis de laver kontrakterne rigtigt.

Jeg kan så trøste dig med at du ikke er den eneste der betaler mange penge for hjemmesider. Vi laver blandt andet hjemmesider og vi tager slet ikke kunder der ikke har et budget på min 25.000 kr. Det er relativ dyr branche da der er alt for mange der skal bruge IT i forhold til hvor mange der er gode til at lave det.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:24

Karsten Sønderup Hansen:

Det er ikke sådan jeg læser nederste linje. Jeg tolker det som om at han kan købe den "pakke" de har stillet til rådighed, som består af design, indhold og domænenavnet.

Men overordnet set, et det nok også en mail vi ikke ville have besvaret med et "Ok".

Som jeg læser det er der en øvre grænse for hvor mange besøgende de skal skaffe. Det naturlige havde vel været en nedre grænse for hvor få?

Og at skulle betale ekstra pr. kontakt via formular.. Nej vel? Det er jo en lille blankocheck.

Jeg er ikke markedsføringsekspert, men jeg ville let kunne skaffe 150 besøgende om måneden, og hvis jeg havde en økonomisk interesse i det, kunne jeg også let skaffe 100 henvendelser vi formularen.

Og med lidt simpel hovedregning, ville jeg kunne fakturere over 25.000 kr. om året, for denne "ydelse". At det så ikke ville være meget værd for køber af denne "ydelse", er en helt anden sag. Og så kan jeg ikke en gang se, om der betales yderligere for hosting af siden.

Jeg skal ikke gøre mig klog på om aftalen er god eller dårlig, for der kan være ting jeg overser. Men umiddelbart ville jeg pænt takke nej.

Men når man har accepteret en aftale, skal man naturligvis overholde sine forpligtelser. Så for trådstarter er der nok ikke andet at gøre, end at opfylde kontrakten, og håbe på at det ikke bliver alt for dyrt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

igang:

Karsten Sønderup Hansen:

Det er ikke sådan jeg læser nederste linje. Jeg tolker det som om at han kan købe den "pakke" de har stillet til rådighed, som bastår af design, indhold og domænenavnet.

Jeg har tjekket ejerskab hos dk-hostmaster, så han ejer domænenavnet.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:37

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg har tjekket ejerskab hos dk-hostmaster, så han ejer domænenavnet.

Ok. den ulejlighed har jeg ikke gjort mig, jeg forholder mig udelukkende til teksten :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis trådstarter ejer domænet kan kan frit flytte det til anden udbyder, uden de store problemer.

Hvis trådstarter gerne vil havde designet bliver han nød til at frikøbe det. og det er noget at gøre med ophavsretten.

Der er ikke mange der ved det men ophavsretten er faktisk gældene uanset om der copyright eller ej.

Min anbefaling herfra.

Flyt domænet og find en anden til at lave dit hjemmeside design.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:43

Hansen Gruppen:

Min anbefaling herfra.

En kontrakt er en kontrakt og en aftale en aftale og de skal overholdes. Ja han kan flytte til en ny side men hvis ikke der bliver betalt så kan de hive ham i retten og få en dommers ord for der skal betales og ultimativt kan de få kongens fode ud og gøre udlæg i aktiver der måtte i virksomheden så det er ikke et godt råd.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Asger Jon Frounberg:

Hansen Gruppen:

Min anbefaling herfra.

En kontrakt er en kontrakt og en aftale en aftale og de skal overholdes. Ja han kan flytte til en ny side men hvis ikke der bliver betalt så kan de hive ham i retten og få en dommers ord for der skal betales og ultimativt kan de få kongens fode ud og gøre udlæg i aktiver der måtte i virksomheden så det er ikke et godt råd.

Nu skriver han jo ikke noget om, at Lars skal lade være med at betale.

Nu hvor han har fortrudt, er det da en god idé at finde en anden leverandør, og så opsige den aftale han har.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)