Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er min aftale: Og ja jeg fortryder på det groveste.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger Jon Frounberg:

Hansen Gruppen:

Min anbefaling herfra.

Flyt domænet og find en anden til at lave dit hjemmeside design.

En kontrakt er en kontrakt og en aftale en aftale og de skal overholdes. Ja han kan flytte til en ny side men hvis ikke der bliver betalt så kan de hive ham i retten og få en dommers ord for der skal betales og ultimativt kan de få kongens fode ud og gøre udlæg i aktiver der måtte i virksomheden så det er ikke et godt råd.

sådanne ordninger er dårligt forretnings skik , men i alt ærligt du ikke undersøgte markedet helt før sagde ja

jeg tror han hænger på regning , men måske en lille chance komme ud ad den vis prisen er alt for høj , men der skal man vist køre igennem med en dommers ord også hvad jeg ved

med i alt tag det som lære penge og det kunne være meget dyrere i livet som start som iværksættere der er mange der tager endnu højere priser hvad jeg ved og der er det meget nemmere at bevise at prisen er for høj , men der skal man også igennem en dommer vil jeg mene , men jeg har aldrig taget de sager , jeg har bare betalt og kommet videre og nu gør jeg alt for tjekke mere op på om prisen er den ønsket til det man ønsker verden som iværksættere i starten er ikke let og dette her synes jeg ikke lyder som "ekstrem ekstrem høj prisen" men i alt er det hvilken ord du har købt til din side så kan det godt være en ekstrem høj pris , så det er svært at sige om denne prisen er okay

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)