Dennis Kjærgaard havde et indlæg her på forummet vedr. En samarbejdsaftale han havde lavet med Repay media, som skulle give publishers nogle fordele... |
Er der virkelig ingen der har erfaringer med at bruge repay media? :-)
Dennis Kjærgaard havde et indlæg her på forummet vedr. En samarbejdsaftale han havde lavet med Repay media, som skulle give publishers nogle fordele... |
Er der virkelig ingen der har erfaringer med at bruge repay media? :-) |
Er også tilmeldt dem, men har valgt at benytte andre partnere - dels fordi jeg oplever højere satser hos nogle af deres konkurrenter og til dels også pga. deres store glæde for hele tiden at ringe en op, for at høre om man ikke vil køre en af deres kampagner. Det er måske bare mig, men fik personligt, spat af sidstnævnte og har lagt deres kampagner lidt på is efterhånden. Men tror gerne på at mange andre har et godt samarbejde med dem |
Hej Allan |
Jeg ved ikke rigtigt med den her slags tråde, da man ikke må hænge et firma ud?! Jeg har selv tilmeldt mig og troede naivt at de ville bruge mit telefonnummer til at verificere hvem jeg var. Jeg fik så en indtaling på min telefonsvarer, hvor det fremgik at de de nærmeste dage ville sende en email med spørgsmål. Ikke de store problemer der, men jeg er alligevel meget mistænksom over at der ingen info er, men at man får telefonopkald. Alt skulle så være okay herfra og jeg lod min mobiltelefon være tændt natten over, men de ringede allerede 7.55 dagen efter - hvor jeg ellers troede at så var jeg fri for flere opkald derfra. Jeg er ikke typen, der er glad for den slags. At jeg skal arbejde indtil lagt over midnat gør ikke glæden over den slags opkald større. På den modsatte side har der ikke været en pind info, bare på en enkelt lille hjemmeside, så jeg er ude. Men der er jo ingen steder at afmelde sig, men jeg har lige før det fået et nyt hemmeligt nummer så det gamle stort set kun er til underlødige henvendelser. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Hej Kenneth. Jeg bruger repaymedia hyppigt, og jeg syntes ikke at jeg kan få bedre priser alle andre steder :). På nogen kampagner jo, men sådan er det altid :). De har en super service, og de er gode til at informere en omkring annoncer :). Snakker næsten dagligt med dem, og vi har en god, hyggelig tone imellem os. Tjener også fint på deres kampagner ;). Dennis |
Online Entreprenør - www.fasto.co
Præcist samme forløb var jeg også ude for. Mailen der skulle være kommet efter 1 dag er stadig ikke dukket frem... |
iPhone 6
Det problem har jeg ikke selv haft ? Taler vi som publisher eller hvad? |
Online Entreprenør - www.fasto.co
Dennis: en dag må vi slå hovederne sammen og lave business ;) |
Tak for jeres svar. Grunden til at jeg stillede spørgsmålet i første omgang var at jeg syntes der var noget uldent ved det hele. Jeg kan ikke sætte ord på præcis hvad det er, men jeg havde en dårlig mavefornemmelse. |