Hvad virker mindst uprofessionelt en postboksadresse eller en adresse ved et firma der tilbyder adresseservice?
Status er at mit CVR nummer ikke må være registreret på hjemmeadressen. Og jeg derfor skal ud og finde en alternativ mulighed. Jeg har længe kigget på adresseservice, men synes priserne er ret høje
Adresseservice koster min 5000 p.a. En postboks hos postdk koster 840 p.a.
Fordele ved adresseservice - Det virker mindre anonymt. Ulemper ved adresseservice - Adressen kan hurtigt findes som en virtuel adresse, og nogle steder er der RIGTIG mange virksomheder registreret. Det virker ikke så seriøst
Fordele ved postboks - Billigere, mere flexibelt. Ulemper ved postboks - Det er helt tydeligt at der er tale om en lejet postboks, og ikke som adresseservice hvor folk selv skal søge lidt for at finde ud af det.
Jeg handler primært med B2B og der er tale om et enkeltmandsvirksomhed. Ville i fravælge at handle med en virksomhed der havde adresse i en postboks? Jeg mener bare, at CVR nummer, bank informationer etc jo er tydelige så det må vel trække lidt op?
Jeg ville vælge en adresse service, dem jeg kender til tilbyder samtidig telefonservice og mulighed for at leje et mødelokale. Det kommer lidt an på om du har brug for at mødes med kunder andre steder end på cafeer. Jeg synes adresseservice virker meget mere prof.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
I Danmark har flertallet af virksomheder der har en Postboks også en adresse.
Hvis ikke det er et eller andet kuponhæfte firma.
Jeg tror i dag at adresseservice, kontorhotel eller hvad man nu kalder det.
Så tror jeg ikke at det vil være negativt at have adresse sådan sted.
Men ja jeg synes også at det er utrolig dyrt at have en sådan adresse.
Jeg synes at det er sjovt at flere virksomheder ligger i gamle fabriksbygninger. Men hvis man ser de forskellige kontorhoteller og iværksætter huse de ligger i flotte lokaler. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogle som laver discount iværksætter fabrikken og dermed billige skrivebord pladser og adresser for iværksætter.
Tænk på hvis man kunne få adresse og skrivebord for 5000 pa.
Bare en ide jeg har gået og tænkt det sidste stykke tid.
Jeg ville vælge en adresse service, dem jeg kender til tilbyder samtidig telefonservice og mulighed for at leje et mødelokale. Det kommer lidt an på om du har brug for at mødes med kunder andre steder end på cafeer. Jeg synes adresseservice virker meget mere prof.
Jeg har ikke brug for telefonpasning, eller mødelokaler. Det er primært når jeg skal købe at jeg ser et muligt problem. Da det meste af min omsætning kommer fra folk der er ligeglade.
Adresseservice falder bare lidt til jorden, når man søger på adressen, enten på dgs eller google. Og der så i nogle tilfælde dukker 100 virksomheder frem.
Prisforskellen er alligevel seks gange så stor! Og en postbox vil være på posthuset under et par km herfra, hvor et adressehotel vil være 15 km væk.
Ville du turde sælge på faktura til en kunde der havde et gyldigt CVR nummer, telefonnummer etc. men adresse i en postbox?
I Danmark har flertallet af virksomheder der har en Postboks også en adresse.
Hvis ikke det er et eller andet kuponhæfte firma.
Jeg tror i dag at adresseservice, kontorhotel eller hvad man nu kalder det.
Så tror jeg ikke at det vil være negativt at have adresse sådan sted.
Men ja jeg synes også at det er utrolig dyrt at have en sådan adresse.
Jeg synes at det er sjovt at flere virksomheder ligger i gamle fabriksbygninger. Men hvis man ser de forskellige kontorhoteller og iværksætter huse de ligger i flotte lokaler. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogle som laver discount iværksætter fabrikken og dermed billige skrivebord pladser og adresser for iværksætter.
Tænk på hvis man kunne få adresse og skrivebord for 5000 pa.
Bare en ide jeg har gået og tænkt det sidste stykke tid.
Ja en postbox bliver normalt brugt til kampagner, retur etc. men mit problem er jo at jeg ikke kan have adressen derhjemme længere. Så egenligt er det bare at finde et sted ens minimale post kan blive sendt til - Vi snakker max 10 breve om året.
Og ja det er utroligt dyrt at have adresseservice, når man f.eks. kun modtager max 10 breve om året, og egentligt kun skal bruge den "fordi".
Jeg mener ikke du må have virksomheden som en p.o.box adresse fordi skat skal have et sted hvor de kan kontakte virksomheden. Det vil de have hos et adresse firma fordi de kan jo fortælle hvem de tage kontakt til.
Jeg mener ikke du må have virksomheden som en p.o.box adresse fordi skat skal have et sted hvor de kan kontakte virksomheden. Det vil de have hos et adresse firma fordi de kan jo fortælle hvem de tage kontakt til.
Man kan angive en anden adresse til SKAT, det kan man ved registrering eller ved en ændring på webreg.dk