Jeg skal til at starte en hjemmeside, som vil skrive artikler omkring tips til computeren. Altså artikler om eksempelvis: Gør din mac hurtigere, Apple mister patenter til samsung, Få dine skrivebordsikoner større - altså en side som giver tips, og nyheder ud. Jeg har lagt en plan for siden, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang - jeg har research-et en del.
Nu kommer bare spørgsmålet til designet! Hvilket design synes du er bedst, af de 3 nedenunder. Tag ikke forbehold til at lave ændringer, slider, og hvad jeg skal have på siden, m.m - kun hvad dit indtryk af designet er!
Idet man hurtigt kan få sig et overblik i den lille boks i højre side over alle de ting du har skrevet om.
Jeg ELSKER også det design, men jeg synes bare det bliver meget 'hvidt'? Jeg har det bla. allerede på Pengetjen.dk, og kunne godt tænke mig noget nyt at arbejde med.
Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme (altså design).
Det er naturligvis en smagssag, nr. 2 falder bare ikke i min personlige smag!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ok, nu er det ikke lige frem den hvide farve jeg tænkte på, men som med alt andet kan du jo altid ændre selve baggrunden, enten helheden i helle baggrunden eller bare lave en form for fade med måske noget lækker grafik som passer til siden.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme.
Dbh
Thomas
Ha ha det er godt vi alle har forskellig smag eller havde denne verden været sort og hvid :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme.
Dbh
Thomas
Ha ha det er godt vi alle har forskellig smag eller havde denne verden været sort og hvid :)
Helt enig! Det er det, der gør vores verden / livet interessant - forskellige meninger - farver og nuancer! :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.