Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design synes DU er bedst?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte en hjemmeside, som vil skrive artikler omkring tips til computeren. Altså artikler om eksempelvis: Gør din mac hurtigere, Apple mister patenter til samsung, Få dine skrivebordsikoner større - altså en side som giver tips, og nyheder ud.
Jeg har lagt en plan for siden, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang - jeg har research-et en del.

Nu kommer bare spørgsmålet til designet!
Hvilket design synes du er bedst, af de 3 nedenunder. Tag ikke forbehold til at lave ændringer, slider, og hvad jeg skal have på siden, m.m - kun hvad dit indtryk af designet er!

http://www.elegantthemes.com/demo/?theme=Aggregate
http://demo.woothemes.com/?name=canvas
http://themify.me/demo/#theme=itheme2 

På forhånd tak!

Mvh, Casper Jensen.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt synes jeg nr. 2

Idet man hurtigt kan få sig et overblik i den lille boks i højre side over alle de ting du har skrevet om.

nr.1 Er fin dog afhænger det lidt for meget af slideren. Og hvis det er du skal lave en blog agtig hjemmeside, så behøves en banner ikke.

nr.3 er også fin, men den ligner alt for meget apples design og dem er der efterhånden mange af i forskellige versioner.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Personligt synes jeg nr. 2

Idet man hurtigt kan få sig et overblik i den lille boks i højre side over alle de ting du har skrevet om.

Jeg ELSKER også det design, men jeg synes bare det bliver meget 'hvidt'? Jeg har det bla. allerede på Pengetjen.dk, og kunne godt tænke mig noget nyt at arbejde med.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:10

Umiddelbart nr. 3. Ellers nr. 1!

Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme (altså design).

Det er naturligvis en smagssag, nr. 2 falder bare ikke i min personlige smag!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:13

Ok, nu er det ikke lige frem den hvide farve jeg tænkte på, men som med alt andet kan du jo altid ændre selve baggrunden, enten helheden i helle baggrunden eller bare lave en form for fade med måske noget lækker grafik som passer til siden.

– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:13

Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme.

Dbh

Thomas

Ha ha det er godt vi alle har forskellig smag eller havde denne verden været sort og hvid :)

– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 19:18

3'eren er alt for original og ligner så mange andre sider, så derfor synes jeg ikke om den.

2'eren er meget enkel og jeg kan faktisk godt lide det, og der er fuld fokus på artiklerne.

Den første er også lidt enkel, men jeg synes måske ikke det passer så vildt meget til computersider osv.

Jeg vil personligt sige nummer 2, da den måske passer bedst til det du skal bruge :D

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:24

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

TT Tekstforfatter:

Kan slet ikke lide nr. 2: Det er alt for hvidt og upersonligt til min personlige smag. Men det kan godt være fordi, jeg er lidt gammel i gårde efterhånden :-). Lader til at være meget oppe i tiden med et helt igennem forenklet "design" - eller mangel på samme.

Dbh

Thomas

Ha ha det er godt vi alle har forskellig smag eller havde denne verden været sort og hvid :)

Helt enig! Det er det, der gør vores verden / livet interessant - forskellige meninger - farver og nuancer! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Jeg tror vidst at der er flest stemmer på nummer 2 - Canvas.
Så må jeg jo prøve at ligge nogle effekter over det, så det ikke bliver så hvidt :-). 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:50

Giv det lidt tid. Det kan være det hele ændre sig når flere kommer med deres meninger :)

– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)