Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dørmænd til kræmmermarked.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu til min hjemmeside.. Jeg er desværre kommet til at binde mig til 12 mdr til en administrtor der laver min hjemmeside. Dog her jeg adgang til den. Det er en wordpress side. og jeg kan ikke selv finde ud af det med templates, eller hvad i siger det hedder ?? Er der nogen der måske kunne hjælpe mig med dette. For er godt nok ked af at i ikke synes min side er troværdig ????

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:04

Mads A.:
Det skal vi da bestemt ikke, det er da tilskade for Lars og vagtbranchen, dejligt at du har undersøgt tingene, så nu kan vi komme videre med at hjælpe dig med at skabe en meromsætning.

Jamen du har ret i at det ikke er fedt at skulle vige pladsen for andre for 250 kr i timen. Men som start har jeg ment at prisen var okay. Kan godt se det er meget lavt.  Selvom jeg har været mange år i branchen og kender alle de brodne kar vil jeg understrege at jeg ALDRIG udfører vagt. Vores kunder er diskoteker, privat fester, og andre arrangementer med billetsalg eller anden adgangskontrol

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 18:05

Lars flygenring:
Nu til min hjemmeside.. Jeg er desværre kommet til at binde mig til 12 mdr til en administrtor der laver min hjemmeside. Dog her jeg adgang til den. Det er en wordpress side. og jeg kan ikke selv finde ud af det med templates, eller hvad i siger det hedder ?? Er der nogen der måske kunne hjælpe mig med dette. For er godt nok ked af at i ikke synes min side er troværdig ????

Din PM er slået fra. 

Men jeg kan sagtens være behjælpelig. Tag et kig på min hjemmeside www.jafri.dk 

Du kan sende mig en mail på jfp@jafri.dk 

Venligst Jacob Friis. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:18

Jacob Friis :

Din PM er slået fra. 

Men jeg kan sagtens være behjælpelig. Tag et kig på min hjemmeside www.jafri.dk 

Du kan sende mig en mail på jfp@jafri.dk 

PM + email sendt.  hvordan slår jeg pm til

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:23

Nu leder jeg efter nogen som måske kunne rette templates, og andet så den bliver troværdig.  Men det skal være i den gode sags tjeneste, eller i hvertfald billigt, for betaler jo som sagt månedentlig allerede

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)