Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan jeg ser det hele for mig nu...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nejnej, men det er bare det med, at jeg føler sku lidt jeg skal lave noget! Jeg vil gerne både bruge min blog til online CV med link til projekter og sådan! Men nej altså ikke misforstå mig, det skal ikke bare være en blog som sådan! Ikke bare en blog hvor der skrives og sådan! For jeg syntes det bliver kedeligt i længden! Jeg har et kamera som optager god kvalitet så overvejer at lave nogle videoer og sådan indenfor forskellige emner, samt nogle lydoptagelser hvor man kunne fortælle lidt i stedet for bare at tale! Måske skulle jeg bare tage mig sammen og indse tingene som de er :).

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid mange muligheder og hvis man ikke er typen der kan force sig selv til at skrive hvertfald en gang om ugen er en ren skrive blog måske ikke lige ideen, men hvad så med enten lyder eller video? Er det nemmere for dig at tale er det måske en ide.

Når det kommer til viden er min erfarring at det handler om at prøve ting af, når du finder noget du virkeligt brænder for, kommer meget af motivationen af sig selv og det er nærmest svært at begrændse de ideer man får ;)

Jeg vil regl ikke kigge på alder, men måske du kunne kontakte nogen af de yndre folk herinde og have en snak med nogen om dem - Det er ofte samme problem stillinger I har at kigge på og tage op til overvejelse og det er ofte ret ens situationer befinder jer i.

Hvis du har brug for noget sparring er du velkommen til at give lyd fra dig.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)