Forældelsesfristen er 3 år - så afhængigt af hvornår regningen er udstedt, så begynder det efterhånden at være på vippen.
Derudover, så kan der være omstændigheder der gør, at der er tale om passivitet, hvorfor debitor er blevet bragt i en sådan opfattelse, at fordringen mod ham (m/k) er frafaldet.
”Pengegæld er bringegæld”, siger man. Det betyder, at du selv aktivt skal sørge for at betale dine regninger til tiden. Det gælder uanset, om du har modtaget et girokort eller ej.
Der er tale om en regning på 4.800 kr, men har givet udtryk, at det ikke tilfredsstillende at komme ca. tre år efter og opkræve regning. Hertil har jeg fået tilbudt blot at betale 480 kr.!
Det er mere nedsættelse med 10 gange som gjord, at jeg spurgte til det. Hvis opkræver virkelig har noget at have det i juridisk, så er det underligt at er man er villige til at gå så meget ned.
Der er tale om en regning på 4.800 kr, men har givet udtryk, at det ikke tilfredsstillende at komme ca. tre år efter og opkræve regning. Hertil har jeg fået tilbudt blot at betale 480 kr.!
Skynd dig at betale!
Du har fået 90% rabat, og har fået kredit i 3 år på dit køb. Hvad mere kan du forlange?
Helt enig med Martin. Og skulle du ikke kunne forfølges rent juridisk, så ville jeg af moralsk forpligtelse synes det er rimeligt at betale uden vrøvl så hurtigt som muligt;)
10% ville jeg betale med det samme. Bare at du får det på skrift at det er til fuld og endelig afregning så ikke de kan tage den i retten og sige han har betalt 10% og nu vil vi have resten + adv. omk osv.
10% ville jeg betale med det samme. Bare at du får det på skrift at det er til fuld og endelig afregning så ikke de kan tage den i retten og sige han har betalt 10% og nu vil vi have resten + adv. omk osv.
enig med dig og de andre i tråden
men lige her hvad jeg tænker
der står intet om du er tilfreds med varen der er leveret , men vis du er tilfreds ville jeg bare betale uden overhovedet overveje andet , men i alt kender vi ikke varen der er givet
men husk som de andre skriver det er en yderste høj rabat der gives
husk som den anden skriver få det på skrift at det er uden af verden med denne her betaling
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows