Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.allanolsenjam.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-05-2007 19:48:55 Forfatter: pbtryk.dk Hvad med Chuck Norris ? Er jeg ikke sejere end ham? Hehe

Arh men Peter... det tåler jo slet ingen sammenligning!

Os der kender Peter, vil jo vide, at han er svulmende stærk, lynhurtig på reflekserne, og snarrådig som en gammel ræv. Chuck Norris ville slet ikke turde at stille op til en duel...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 22:19
Så er der kommet forum på siden! Forummet er bygget meget op som på Amino, men det er ikke helt det samme.

Har I nogen kommentarer til forummet? Er der nogen, som har lyst til at stille nogle spørgsmål derinde, så der kan komme lidt gang i det her fra start?

Tusind tak skal I have på forhånd!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:27
Uha, uha Martin, du har begået en klassisk fejl.
Der er alt for mange kategorier. Til at begynde med, så start med 2-3 stk og udvid så når der begynder at kommer godt gang i den. Det kræver flere tusinde aktive brugere at fylde det du har lavet op og det får du ikke foreløbig.

Held og lykke med det.

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 18:22
Hej Martin,

Tak for din feedback! Ja, er der nogen, som kender til det at opbygge et forum, så må det jo være dig...

Jeg har prøvet at kigge lidt på det i dag, og har slettet nogle af kategorierne, men har svært ved at skulle koge det helt ned til 2-3 kategorier. Det kommer til at virke noget mangelfuldt. Men jeg kan godt se, at det også bliver meget få indlæg under hver kategori, hvis jeg ikke gør det, så jeg må prøve at lægge hovedet i blød om, hvordan jeg for det gjort på den bedste måde!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 18:32
Hvad hvis du kogte ned på følgende

1.Alt om Allan Olsen, tekster, gode links, det sker osv

2.Diverse - kontakter - godt tilbud

3. Om forummet - beskeder - fejl osv

Altså så der kun kan skrives i 3 forskellige steder og når der så bliver for meget, så begynde at dele op 

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:32

Kan den komme op og køre igen? Ved der er mange, inklusiv mig selv, der mangler den.

Mvh. Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:18

Hej Peter,

Ja, den er nok snart på vej op igen. Jeg har fået et samarbejde med en gut, som gerne vil hjælpe lidt med siden... men rent økonomisk og tidsmæssigt er det et hul i jorden! Big Smile

Den blev lukket, da jeg simpelthen ikke havde tid til at drive den længere.

PS. Ja, det er en gammel tråd, og Peter er nok over alle bjerge??? Jeg har bare ikke været så aktiv på Amino det seneste halve års tid grundet travlhed i firmaet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)