Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på gallashoppen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min webshop skal lanceres i næste uge og er mere eller mindre færdig. Hvis der er nogen der lige har 5-10 minutter ville jeg sætte uendelig meget pris på hvis i gad check www.gallashoppen.dk ud og fortælle mig hvad i synes. I skal bruge koden "dubaiy" for at kunne se shoppen.

Vil selvfølgelig gerne have ros, men allerhelst vil jeg gerne have i bare skyder den så meget ned som muligt det er det jeg kan bruge til mest så længe det er konstruktivt. :) Siden er lavet i shopify som jeg synes virker rigtig godt til formålet, men er godt klar over at det kun er en midlertidig løsning i tilfælde af at shoppen skulle få stor succes.

God vind

Philip

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:55

At jeres knapper er grå gør ifølge mig siden lidt kedelig :/

Jeg synes i skal prøve at indrage de sociale medier på jeres hjemmeside 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 11:00

Tak for det hurtige svar. :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:15

Hej Philip

Billederne er rigtigt gode.

Men som Alexander også er inde på, så synes jeg at I skal benytte nogle stærkere farver til jeres knapper/ikoner både for at gøre dem nemmere at finde og fordi det passer bedre til et 'galla' tema.

En anden ting som I med fordel kunne indføre er at produktbilledet skifter hvis man holde musen henover de andre farver.

Mvh. Ken

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 11:31

Der er flere ting du skal tage i betragtning.

1. Hvad vil du opnå med denne side? Salg? - Hvis ja, så hjemme "Velkommen" på forsiden ikke, forkuser på produkter.

2. Kontakt ligger i bund og top - Topmenuen burde forbeholdes til det allermest nødvendige - Hvilket er salg (Gør evt. kontakt mere synlig med at ligge en åben support, så folk kan se telefon nr. og mail med det samme..)

Ligeledes Nyheder og om os - Væk med dem, gem den i bunden, hvis folk vil læse om det, så skal de helt sikkert nok finde det i bunden af siden.

3. Kreditkort betalinger, hvilke betaling måder er der, lig også dem i toppen. - viser kunden at han/hun kan betale med disse kort, hvilket også giver en tryghed.

4. Tænk over din opsætning af din indkøbskurv, ville du selv føle dig tryg ved at bestille noget her? - For mig ser det en lille smule rodet ud. Måske flyt den "Vigtig info" ned i bunden eller andet sted, således at ordre kommentar kommer op hvor den høre til oven over opdater kurv og videre. Evt. centre Opdater kurv og Videre samt betingelserne og sæt den vigtig info neden for i en "fremhævede" boks.

Håber du kan bruge det til noget :)

-Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06

social medier husk google plus på siden facebook og gerne det giver lidt trustværdi i google

billeder giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

kontaktformular kontakt siden derved lettere at kontakte dig.

om os lav gerne en blog der og blogger der om jer om og ligge jeres nyheder der det skaber interne links på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 15:43

#Kim: tak for det meget præcise svar det sætter jeg pris på.

#Mikael: Tak for svaret. Kan man give billeder andet end et alt tag?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)