Vi ønsker noget feedback på vores nye hjemmeside. Vi har udviklet et nyt socialt netværk med fokus på events vi er pt. i gang med at opbygge en database af events...:)
I må meget gerne oprette en bruger, så i kan se sitet ordentlig..:)
Flot hjemmeside. Det eneste der forvirrer mig (og det er aldrig godt) er de roterende logoer ud for en del af de punkter du nævner på forsiden. Ud for de 5 første er der et grønt V. Ud for resten er der det tegn man ofte ser, hvis der er noget der er ved at blive loaded ind (et moderne timeglas). Jeg aner ikke om det er en fejl, eller om det er noget smart der er lavet, til dem der ikke er logget ind, men det forvirrer alt for meget.
Den ser fin ud. Men skrifttypen er på-det-nærmeste ulæselig i min browser, da der ikke er noget mellemrum mellem bogstaverne. Har du mon brugt en font, som vi andre ikke har, så du ser noget andet?
Og så vil jeg foreslå ikke at bruge kun store bogstaver. Det opfattes som råben.
Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.
Super fint side, men som der også bliver nævnt så skal der evt. benyttes en anden font i "punktopstillingen" da der næsten intet mellemrum er som ikke er så brugervenligt.
En anden ting er at jeres topbanner i venstre side ikke er helt på samme linje som jeres tekstboks.
- se billedet: http://dl.dropbox.com/u/4044805/Blueskyevent.PNG
Den ser fin ud. Men skrifttypen er på-det-nærmeste ulæselig i min browser, da der ikke er noget mellemrum mellem bogstaverne. Har du mon brugt en font, som vi andre ikke har, så du ser noget andet?
Og så vil jeg foreslå ikke at bruge kun store bogstaver. Det opfattes som råben.
Meget enig.
Ellers fint koncept, der sagtens kan gå hen og blive et hit. Men jeg tror det er en dum idé, at brugere først skal oprette profil for at se tilbud - dette afskærer rigtig mange fra at bruge mere tid på din side.
desuden ville jeg også personligt vælge at gøre alt gratis i starten for at få fyldt noget indhold på siden til "glæde" for Google og evt. brugere, der skulle finde din side.
Når du så får trafikken kan du jo altid begynde at lege med økonomien...