Hov, glemte lige at quote, hvis en admin vil lave alle mine posts til en post må han gerne det ;) |
Flot site :) Lille detalje: Lav en flot favicon
- Alexander Baandrup Larsen
Hov, glemte lige at quote, hvis en admin vil lave alle mine posts til en post må han gerne det ;) |
Flot site :) Lille detalje: Lav en flot favicon - Alexander Baandrup Larsen |
Hej, tak for feedback :) Det du hentyder til har vi på, det er et lille blåt ikon. Hvis du ser på amino har de en pære, dog fremgår det ikke der hvor man skriver adressen, men lige ovenover i hvert fald i google chrome...På internet explorer, skulle det meget gerne fremgå det "rigtige" sted.
|
Kunne ikke se det før, men nu ser jeg det tydeligt! :) - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Nikolas. I dag er teksten med font-problemet rykket til siden "Om blueskyevent". Jeg kan se, at teksten nu er rettet til små bogstaver, men der er stadig ikke noget mellemrum ml. bogstaverne, hvilket gør teksten mindre læselig end med. Jeg har prøvet at kigge i jeres stylesheets, men det er temmeligt uoverkommeligt at finde stedet, hvor der bør rettes. Jeg synes også, at det er uhensigtsmæssigt, at man skal logge ind for at finde oplysninger. Burde I ikke lave en "Se eksempler"-side ell. lign.? |
Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.
Hej William Vi har nu oprettet en test profil, så amino brugere nu har mulighed for at teste siden uden at skulle igennem oprettelses-processen. :) Brugernavn: Amino Adgangskode: blueskyevent Håber i finder det interessant - kom gerne med mere feedback. Mvh. Nikolas Miller |