| What do you think? Can I improve something? Please note I am targeting an international market NOT only denmark :) (Otherwise it would be in danish) http://www.your-virtual-ninja.com Feel free to explain things using Jing :) | 
terms side betingelse side den går ikke den siger siden ikke findes og et par andre sider i den nederst menu
visse undersider synes jeg arbejder meget langsomt , jeg ved ikke hvorfor men det er svært komme ind på wordpesse pakke side 2

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

dine kategoripunkter oppe i toppen kunne måske godt indrammes, det ligner lidt noget adsense reklamer når man lige skimter det de første gange.. Da jeg ville signe op til dit newsletter havde jeg utroligt svært ved at se boksen til indsættelse af email, kunne være lækkert at få boksen lidt mere synlig. Ellers ser det meget godt ud.
 dine kategoripunkter oppe i toppen kunne måske godt indrammes, det ligner lidt noget adsense reklamer når man lige skimter det de første gange.. Da jeg ville signe op til dit newsletter havde jeg utroligt svært ved at se boksen til indsættelse af email, kunne være lækkert at få boksen lidt mere synlig. Ellers ser det meget godt ud. 

Opret bruger
Opret bruger