Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes I, at man skal arbejde for sin kontanthjælp?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, hvad synes du så de skal?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KMH22081990:

Synes I, at man skal arbejde for sin kontanthjælp, eller burde man blot få pengene sat ind på sin bankkonto?

Hvorfor opretter du de samme spørgsmål igen og igen, på flere fora? Hvorfor ikke fokusere på et forum af gangen, i stedet for at spamme en masse?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

Så fordi de bliver sendt i aktivering er de ikke arbejdsløse ? De er jo netop arbejdsløse og skal gøre noget for samfundet, da vi andre går og betaler lønnen til dem..

Jeg er noget meget venstre mand, men synes det ville være rart med hver mand sit problem, alle kan komme i problemer og har også selv været det, men vil heller jeg betaler for mig selv og den danske befokning kan passe sig selv og ikke skal tjene ekstra penge så en dovn ung ikke gider lave noget.

Hvorfor skal jeg betale for en dovn skid ? 

Det er da rart nok man kan få hjælp hvis man er syg eller svækket, men fordi man synes det er sjovere at gå og fede den og have penge til øl i weekenden på andres bekostning kan jeg sku ikke have noget til overs for.

Gå i gang med uddannelse og gør lidt nytte for samfundet på lang sigt eller find et job

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:09

Jeg er fortaler for borgerlønsprincippet. Det ville spare en masse administration.

Tilmeldt 23. Mar 11
Skrevet kl. 19:11

Jeg har respekt for syge mennesker, der ikke kan arbejde. Men de få % af befolkningen, der er dovne, de skal have et bedre aktiveringssted, når vi nu har sådanne steder, selvom jeg synes, at de burde nedlægges, så de bliver tilfredse i hverdagen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:16

De få der er dovne ? Hvorfor skrider 1 ud af 6 så i Randers Kommune når de får at vide de skal lave noget ?

Det er sku problematisk at det er så mange !

Min nabo sidder hjemme hver dag og nyder sine bajere trods hun er under 30 år. Hun har fået tilbudt 2 timer hver dag med mødetid kl 15 da hun ikke kan komme op, men ingengang det kan hun passe, nu har hun så diagnose og kan leve livet som hun ønsker, men hun fejler sku ikke noget

Hvorfor skal vi andre betale for hun kan hygge og drikke ?

Tilmeldt 23. Mar 11
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Er du nazist? Hvorfor ikke bare tage skridtet fuldt ud og genindføre gaskamrene?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:25

Articoli.dk - tilføj link:

De få der er dovne ? Hvorfor skrider 1 ud af 6 så i Randers Kommune når de får at vide de skal lave noget ?

Det er sku problematisk at det er så mange !

Min nabo sidder hjemme hver dag og nyder sine bajere trods hun er under 30 år. Hun har fået tilbudt 2 timer hver dag med mødetid kl 15 da hun ikke kan komme op, men ingengang det kan hun passe, nu har hun så diagnose og kan leve livet som hun ønsker, men hun fejler sku ikke noget

Hvorfor skal vi andre betale for hun kan hygge og drikke ?

Hvorfor tror du hun sidder og drikker bajer hver dag?... Det er jo ikke normalt.... Ergo.... Hun er vel syg?....

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:29

KMH: hvor kommer nazist fra ? det er da noget helt andet. men kan vi tage en anden dag, så lige din alder :)

Neeeej-da: he he kan der vel være noget om ;) Jeg får da også lidt af mine skattepenge retur når hun giver en øl..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:34

Hold da op, der er dømt Troll her ud over alle grænser.

Foder ham og han bliver ved

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)