Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkursrytter hvad stiller man op

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Står og tænker på hvad fan man stiller op her i DK  

Jeg har arbejdet for en der kom til at skylde over 100.000 han er i retten personligt blevet dømt til at skulle tilbage betalte 121.000, men har erklæret sig personlig insolvent da han skylder 500.000 til andre kreditore oplyser han. Hvorfor skal jeg tror på dette og kan jeg på nogen måde finde ud af om det er rigtigt ??

Nu er denne insolvent erklæring udløbet og jeg ved så ikke lige hvad jeg skal gøre

Hans enkeltmandsvirksomhed samt det Aps han havde er konkus og han har efterfølgende åbnet nyt firma hvor han forsætter dog med en exkone som stifter. På cvr viser hans navn 5 andre konkurs firmaer alle i samme branche

Må han arbejde i et Aps uden at modtage penge for det hvis det ikke er hans eget?

Han oplyser at han pension kun er 8000kr udbetalt og han har udgifter for 7000kr pr med så derfor kan han ikke betale noget

Alt matriale/vare fra det fra det første firma står nu i det nye.

Jeg kan se at han på trustpilot får en masse ros for at levere en fantastisk vare,service,pris og alt muligt godt men jeg tænker at det kan man osse godt når man snyder sine leverendøre så vandet driver

Jeg har SÅ meget lyst til at skrive på trust men hvad kan jeg tillade mig at skrive så jeg ikke få mine øre i maskinen ?

Jeg har igen sendt sagen til en advokat og bedt om en pris på en tur i fogderetten for bare at gøre noget men jeg er osse bare træt af at smide penge efter sådan en idiot.

Håber i har et bud til hvad man ellers kan gøre

MVH

Endnu en uheldig godtroende tosse

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:33

Smid mig lige en mail eller besked så prøver jeg lige og se om ikke jeg kan hjælpe dig via mit inkassofirma. ...   Men det lyder lidt af at vi skal "på tur" med fogeden og rode hans adresse igennem. Men kontakt mig lige så finder vi ud af at gøre det billigst muligt.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36

i værste tilfælde kan der være grundlag for en bedrageri sigtelse. men det skal du tale med din advokat om.

Tilmeldt 31. Jul 10
Skrevet kl. 13:40

henrietteulriksen:
bedrageri sigtelse

Hvad mener du med dette ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Hej

Det er en fortvivlet situation at stå i for dig og desværre kan hverken du eller en advokat få fyren i tale før 6 måneder efter han har afgivet insolvenserklæring.

Det bedste du kan gøre et at tage fat i den kurator, der behandler hans bo/boer og fortælle 

om dine mistanker om skyldnersvig i forbindelse med en eventuel overflytning af aktiver til konen/kæresten.

Du er velkommen til at ringe hvis du vil ha' yderligere info

Tilmeldt 31. Jul 10
Skrevet kl. 14:13

hej Jacob

Der er gået de 6 mrd og jeg vil så igen tage sagen op

Min revisor oplyser at der vist var et ret stort varelager i det aps der gik konkurs

Disse vare er nu at finde i det nye firma

Hvad har jeg krav på at se når det er ham personligt der hæfter for den gæld til mig

Hvor kan jeg bevise at han faktisk ejet det første Aps der gik konkurs ?

Kan jeg det kan jeg vel også påvise at hans insolvent erklæring ikke har været sand eftersom han var ejer af de Aps ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uheldig:
Kan jeg det kan jeg vel også påvise at hans insolvent erklæring ikke har været sand eftersom han var ejer af de Aps ?

Det ene behøver  jo ikke at udelukke det andet. Han kan være hamrende insolvent selv om han ejer af et eller flere aps.

/Henrik

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:28

Kort praktisk oplysning:

retsafgiften for en ny fogedforretning er kr. 900 (121000) og tillægsafgiften hvis der skal være udkørende er kr. 400.

Tilmeldt 31. Jul 10
Skrevet kl. 14:36

Henrik Koudahl:

Det ene behøver  jo ikke at udelukke det andet. Han kan være hamrende insolvent selv om han ejer af et eller flere aps.

/Henrik

Hvordan kan han det ?

De andele han ejer må da ha en værdi ?

Tilmeldt 31. Jul 10
Skrevet kl. 14:38

David Brodin Larsen:

retsafgiften for en ny fogedforretning er kr. 900 (121000) og tillægsafgiften hvis der skal være udkørende er kr. 400.

Der til skal vel lægges den tid/pris en advokat skal ha for at tage en tur i retten eller misforstår jeg ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)