Hej alle |
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker en leverandør af kosttilskud.
send mig en pm
Hej alle |
Hej Stefan. Du er mere end velkommen til at kontakte mig! Jeg har et mange kontakter og erfaring i branchen... Det er en hård branche og hvis du ikke vil starte ud med at blive kørt ned, så kan det være en mulighed at være kritisk over for ALT... Hør forskellige folk og lyt til deres tilbud osv. Men vær for f.... kritisk.. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Takker! |
Om det er Balkan eller Danmark er jo ligegyldigt... Du kan sagtens kontakte direkte til leverandørerne, men oftest sidder er nogle der har agenturet på div. brands i de gældende lande og derfor sker forhandlingerne igennem dem og ikke direkte fra producenten.. Du skal ydermere ikke regne med særlig høj avance! |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hvorfor skal jeg ikke regne med høj avance? Tjener man ikke godt på disse produkter? |
I må utrolig gerne også kontakt mig over gb tak :) |
Nej Stefan. Avancen er meget lav... De fleste resellers har oftest et db på 15-20%.. så der skal sælges igennem for at det profitabelt. |
Hey! Jeg læste et indlæg herinde på amino om at du har forbindelser til leverandører inden for kosttilskud og protein. Jeg har i tankerne at sælge protein i første om gang. Noget som måske ikke er så vildt dyrt, som jeg så kan sælge og tjene lidt på. Er det noget du måske kunne hjælpe med angående en leverandør? :-) Hilsen Allen Raheem |
Kan se i har fået skrevet lidt om proteinforhandlerer. Jeg er meget interesseret i at vide lidt om hvor man kan købe kosttilskud. Kan se du skriver du har meget erfaring inde for dette område. Fx. NO x-plode 2,0 til en god indkøbspris? Vil starte en shop op hvor jeg vil sælge kosttilskud. Håber meget på et svar Tak på forhånd |