Det er højest sandsynligt kun NBA-interesserede der vil finde denne side sjov. Men hvis man ser bort fra det, så er det mit første wordpress-projekt! Derfor kunne jeg rigtig godt tænkte mig at få noget feedback på mit site. Jeg synes selv at der er en del mangler, og at noget af det virker lidt amatøragtigt. Men lad mig endelig få lidt respons på det
Ved første blik syntes jeg dog den virker lidt top. Efter lidt finder man ud af at man kan klikke på alle de små billeder og i den forbindelse synes jeg det er en smule uoverskueligt...større billeder på flere sider ville efter min mening fungere berdre...
Da du i sin tid startede overvejede du da ikke at skifte tema? Siden er simpel og den fungere, men den lugter langt væk af standard Wordpress. Ikke at der er noget galt i det, men er sikker på at du kunne få en meget fede side med et andet tema, om f.eks basket
Men held og lykke med siden - Det er en god start det her!
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
katorgie inddele siden lav emmer til alle lav det i rækkefølgende under emmer igen på side
jeg ville dele op i klubber inde på under siden dele det op i spille typer , hvornår spiller årstal
skriv lidt om alle spiller og om hvad de får i løn og klubberne lige nu virker siden meget kedelige og tom
få de 2 andre social medier på siden især vigtigt google plus og så kommer twitter da google er også begyndt at give vurdering efter hvor mange likes til siden
du kan lave en baskeballe ordbog på siden lige som amino,dk wiki side det ville styrke viden på siden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for alle jeres svar! Mine evner i wordpress rækker ikke så forfærdeligt langt, men jeg vil så vidt muligt forsøge at optimere siden. Kom endelig med mere feedback, hvis der er mere, der sprænger jer i øjnene.