Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min wordpress-side!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Det er højest sandsynligt kun NBA-interesserede der vil finde denne side sjov. Men hvis man ser bort fra det, så er det mit første wordpress-projekt! Derfor kunne jeg rigtig godt tænkte mig at få noget feedback på mit site. Jeg synes selv at der er en del mangler, og at noget af det virker lidt amatøragtigt. Men lad mig endelig få lidt respons på det Yes Big Smile

Tjek siden ud her: www.nbamemes.dk 

- Jon Sigvert 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:54

Jeg synes de små billeder, der linker ind til de store billeder skal være større :)

Den grønne baggrund tager alt for meget fokus

Få et flot favicon :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:59

først og fremmest tillykke med din side :D

Ved første blik syntes jeg dog den virker lidt top. Efter lidt finder man ud af at man kan klikke på alle de små billeder og i den forbindelse synes jeg det er en smule uoverskueligt...større billeder på flere sider ville efter min mening fungere berdre...

Da du i sin tid startede overvejede du da ikke at skifte tema? Siden er simpel og den fungere, men den lugter langt væk af standard Wordpress. Ikke at der er noget galt i det, men er sikker på at du kunne få en meget fede side med et andet tema, om f.eks basket Big Smile

Men held og lykke med siden - Det er en god start det her!Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:00

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:06

my suggestion is to buy a theme from themeForest

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:15

Jeg synes også, at det er en fin side. Men som Alexander påpeger, så er det bedre hvis de små billeder bliver større.

Mvh
Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:27

katorgie inddele siden lav emmer til alle lav det i rækkefølgende under emmer igen på side 

jeg ville dele op i klubber inde på under siden dele det op i spille typer , hvornår spiller årstal

skriv lidt om alle spiller og om hvad de får i løn og klubberne lige nu virker siden meget kedelige og tom 

få de 2 andre social medier på siden især vigtigt google plus og så kommer twitter da google er også begyndt at give vurdering efter hvor mange likes til siden

du kan lave en baskeballe ordbog på siden lige som amino,dk wiki side det ville styrke viden på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:28

Hejsa og tillykke med siden

1. Thumbnails skal helst være størr idet man gerne vil se på hvad det er man klikker på.

2. Skift baggrunden til en anden farve, måske en der fader.

3. Lav en "næste" og "forrige" billede, jeg bruger IE8 og kan ikke se dette, meget irriterende og man skal frem og tilbage for at se andre billeder.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:55

Tak for alle jeres svar! Mine evner i wordpress rækker ikke så forfærdeligt langt, men jeg vil så vidt muligt forsøge at optimere siden. Big Smile Kom endelig med mere feedback, hvis der er mere, der sprænger jer i øjnene. Yes

- Jon Sigvert 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)