Kære Aminoer, |
Få en dygtig grafiker til at lave det. Sæt eventuelt opgaven på freelancer.
Kære Aminoer, |
Hvorfor får du ikke lavet nogle super fede videoer - evt. på Youtube? :) |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
|
Mala: Ja, det vil jeg overveje, men jeg forestiller mig bare, at det er ret dyrt at få lavet unikke illustrationer helt nede fra bunden af. |
har du tjekket de forskellige sites med stockphotos og søgt efter vector drawings? Det kunne være der kom noget frem så prøv det :) og så har du jo rettighederne til billederne på lovlig vis :) Alternativt få fat i en freelancer som nævnt af en anden bruger :) |
Godt forslag, Benjamin. Jeg har faktisk kigget lidt på nogle af disse sider, hvor jeg ikke rigtig fandt noget, men det kan dog godt være, at jeg bør lave en mere grundig undersøgelse :) |
Der findes en app der hedder neckties - evt kontakt dem der er bag den app. Men... |
Der er altid en kunstner der har rettighederne et eller andet sted. Du kan imidlertid erhverve dig brugsretten til billederne, enten fordi de ligger til fri afbenyttelse på nettet (og vær helt sikker på, at de nu også ER til fri afbenyttelse og ikke bare bøffet af en eller anden halvhjerne) eller ved at købe dig til dem af en udvalgt kunstner. Anyway - Vi laver gerne illustrationerne for dig - det er lige præcis hvad vi til dagligt gør. Kig forbi på www.tintank.dk
Ellers al mulig held og lykke
/Jon, TinTank |