Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg "Bind slips"-illustrationer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg står i den situationer, at jeg har brug for nogle illustrationer/tegninger, der viser, hvordan man binder henholdsvis et slips og en butterfly. Helst flere forskellige knuder.

Jeg aner dog ikke, hvor jeg skal finde disse, og jeg tænkte derfor, at I måske kunne hjælpe mig med svar på dette?

Hvis man tager en søgning på Google, kommer der masser af illustrationer frem, men jeg vil selvfølgelig ikke bryde nogle rettigheder, og derfor kan jeg jo ikke blot bruge disse illustrationer.

Men jeg tænker dog, at man måske kan købe sådanne illustrationer et sted? Eller måske få lov til at låne ét sæt, hvis man bare henviser tydeligt til hjemmesiden med ophavsrettighederne?

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med svar på disse spørgsmål :-)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 18:22
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:22

Skriv lige til mig på Facebook slipsefyr, kan måske hjælpe dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:23

Hvorfor får du ikke lavet nogle super fede videoer - evt. på Youtube? :)

Det viser tit bedre end tegninger, og så er det oven i trafik til din shop, hvis nogen søger på Youtube på emnet.

Just my cent :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:25
Prøv iphone appen how to tie a tie
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:39

Mala: Ja, det vil jeg overveje, men jeg forestiller mig bare, at det er ret dyrt at få lavet unikke illustrationer helt nede fra bunden af.

Emil: Jep, det gør jeg lige ;-)

Elias: God pointe - og det er faktisk også min plan at få lavet nogle videoer. Men jeg skal bruge begge dele idet illustrationerne skal sendes med pakkerne til kunderne i printet udgave :-)

Beaverbeaver: Tak for tippet. Jeg kender godt til den App, men jeg kan vel ikke rigtig bruge deres illustrationer uden at bryde copyright?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:00

har du tjekket de forskellige sites med stockphotos og søgt efter vector drawings? Det kunne være der kom noget frem så prøv det :) og så har du jo rettighederne til billederne på lovlig vis :)

Alternativt få fat i en freelancer som nævnt af en anden bruger :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 19:22

Godt forslag, Benjamin. Jeg har faktisk kigget lidt på nogle af disse sider, hvor jeg ikke rigtig fandt noget, men det kan dog godt være, at jeg bør lave en mere grundig undersøgelse :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 03:02

Der findes en app der hedder neckties - evt kontakt dem der er bag den app. Men...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:05

Der er altid en kunstner der har rettighederne et eller andet sted.

Du kan imidlertid erhverve dig brugsretten til billederne, enten fordi de ligger til fri afbenyttelse på nettet (og vær helt sikker på, at de nu også ER til fri afbenyttelse og ikke bare bøffet af en eller anden halvhjerne) eller ved at købe dig til dem af en udvalgt kunstner.

Anyway - Vi laver gerne illustrationerne for dig - det er lige præcis hvad vi til dagligt gør.

Kig forbi på www.tintank.dk

Ellers al mulig held og lykke

/Jon, TinTank

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)