Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en it Sponsor

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit Navn er Palle

Jeg laver underholning på en youtube kanal ved navn DanskeMC Link http://www.youtube.com/user/DanskeMC

vi har godt og væld 1750 abonenter som følger vores video

og ca 5000 visninger om dagen 

link http://socialblade.com/youtube/user/danskemc her kan i se vors fremgang på youtube

det vi gerne vil have sponsoreot er 1 eller 2 computer.. jeg ber ikke om meget bare den funger og kan køre nogle relativ gode spil.. brugt er også en muglighed

det i får ud af det er et logo på vores top bander med direkte link

og vis du ikke er ind i youtube... så er jeg istand til at lave en "knap" i toppen på vores bagrund som føre direkt ind til din hjemmeside

og jeg vil siger jeres navn med logo i starten af videoérne

vi glæder os til at høre fra jer..

MVH Palle Raabjerg

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31

ret godt gået. thumbs up

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:45

Hej Palle,

1750 abonnenter skal nok passe.. kan jeg ikke sige noget om..
Men hvor får du lige de 5000 visninger om dagen fra? Nogle af dine videoer har ikke engang fået 5000 visninger?

Hvis nogen sponsorerer dig hvordan skal de så kunne få dine penge igen? Har du nogle data på hvem det er der følger dig? snakker vi om unge mennesker eller snakker vi om personer fra 21 år og op efter? 

Tilmeldt 26. Feb 12
Skrevet kl. 22:54

du kan kigge på dette link http://socialblade.com/youtube/user/danskemc 

det er den folk bruger vis du skal være partner på youtube..

og det er rigtig at der er nogen video med kun 1000 / 2000 visninger.. men jeg har godt 90 videoér og har blant aned en med 20.000 visninger Link 

jeg vil tro at det er børn fra 11 til 17 der føljer med fast 

">

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:05

Hvorfor indsætter du så ikke reklamer på dine videoer? du kan jo se ude i siden hvor meget du burde kunne tjene pr. dag og det er jo ikke små penge :)

Tilmeldt 26. Feb 12
Skrevet kl. 23:12

jeg tjæner penge på youtube via et firma der hedder TGN de tilbyder 2 doller per 1000 visning så kommer der reklame op.. grunden til at der ikke er reklame på nogen af videoerne er noget med tgn.. men jeg får mine penge aligevæld...

sagen er den vi får godt 1500 om måneden så skal vi måske vente 2 eller 3 måneder.. og det har vores fans ikke rigtig tålmodighed til

vi har brug for den computer for at vi kan fortsætte

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:28

Du kan selvfølgelig have ret i at ikke alle har tålmodighed til det.. Jeg tror dog bare det bliver svært da det er folk i 11-17 års alderen der er målgruppen og de kan ikke altid være den kunde der køber. Så skal de jo overtale deres forældre til at købe noget..

Tilmeldt 26. Feb 12
Skrevet kl. 23:34

det kan du have rat i..

Meeen jeg mener nu at børn har en ufattelig god overtaelses evne =>

men jeg ber ikke om meget.. vis vi tager dig som eksempel.. vis du har en computer du ikke rigtig bruger mere men som ikke er i stykker.. så ville jeg sige ja tak.. det er ikke de mest grafiske spil vi spiller..!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)