mit jeg valgt lavet en del duplikat faktiske 4 både med www uden og med da og uden foran kom den samme side frem jeg valgt et flot adult temaer dette http://www.templatemonster.com/demo/29600.html det fungeret ikke optimalt , vi har skrevet til dem men og de sagt vi kan få et andet design som er mere valid uden det koster kroner de har sagt vi skulle sende underskrift det er gjort for over 1 uge siden men jeg har endnu ikke fået svar , jeg er ved at tro vi aldrig får et svar igen , da det er lang ventetid på et svar tilbage igen og når man intet ved hvornår svar kan det jo være idag eller om 6 måneder de svare igen , det er lidt for usikkert for mig findes der bedre steder at købe adult temaer der er mere valid og kan opdateres bedre og de behøver koste 1000 kroner prisen betyder også noget, men lige under 1000 kroner for nuværende det er meget dyrt når det ikke fungere optimalt , det virker også mystisk på mig at de har ikke fuldt ud valid temaer liggende online , det svækker min tillid til dem det skal ligge her på min strip webshop der er igen installeret fuldt ud standard min webmaster siger det er bedste løsning lige nu , har i forslag så jeg kan komme hurtigt videre med min webshop med sikkerhed og der vælges noget som fungere fra start af og som har et flot temaer der bare spiller 100% og det køre bare der ud ad jeg håber virkeligt nogle har nogle input for nu vil jeg bare videre med min webshop |
Har du prøvet at kontakte Templatemonster på deres livechat og rykke for svar? Jeg har kun brugt dem et par gange, men jeg har kun fået super support.
Hvis themet du har købt er kompatibelt med din version af PrestaShop burde det også virke - nu skriver du ikke, hvorfor det ikke fungerer? Hvis det er små tilpasninger, kan din webmaster så ikke rette det for dig, så du ikke skal til at starte fra bunden igen med et nyt theme?
Undskyld, nu læste jeg lige din overskrift med DC, men det er vel ikke themet der er skyld i dette?