Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prestashop temaer valg der er nyeste version kan opgradere og ikke laver duplikat og er et adult tema

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

mit jeg valgt  lavet en del duplikat faktiske 4 både med www uden og med da og uden foran kom den samme side frem

jeg valgt et flot adult temaer dette http://www.templatemonster.com/demo/29600.html det fungeret ikke optimalt , vi har skrevet til dem men og de sagt vi kan få et andet design som er mere valid uden det koster kroner 

de har sagt vi skulle sende underskrift det er gjort for over 1 uge siden men jeg har endnu ikke fået svar , jeg er ved at tro vi aldrig får et svar igen , da det er lang ventetid på et svar tilbage igen og når man intet ved hvornår svar kan det jo være idag eller om 6 måneder de svare igen , det er lidt for usikkert for mig

findes der bedre steder at købe adult temaer der er mere valid og kan opdateres bedre og de behøver koste 1000 kroner prisen betyder også noget, men lige under 1000 kroner for nuværende det er meget dyrt når det ikke fungere optimalt , det virker også mystisk på mig at de har ikke fuldt ud valid temaer liggende online , det svækker min tillid til dem 

det skal ligge her på min strip webshop der er igen installeret fuldt ud standard min webmaster siger det er bedste løsning lige nu , har i forslag så jeg kan komme hurtigt videre med min webshop med sikkerhed og der vælges noget som fungere fra start af og som har et flot temaer der bare spiller 100% og det køre bare der ud ad 

jeg håber virkeligt nogle har nogle input for nu vil jeg bare videre med min webshop 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du prøvet at kontakte Templatemonster på deres livechat og rykke for svar? Jeg har kun brugt dem et par gange, men jeg har kun fået super support.

Hvis themet du har købt er kompatibelt med din version af PrestaShop burde det også virke - nu skriver du ikke, hvorfor det ikke fungerer? Hvis det er små tilpasninger, kan din webmaster så ikke rette det for dig, så du ikke skal til at starte fra bunden igen med et nyt theme?

Undskyld, nu læste jeg lige din overskrift med DC, men det er vel ikke themet der er skyld i dette?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01

jo det er temaet der giver problemer de skrev jeg skulle underskrive og det og jeg kunne vælge et nyere temaer 

temaet lavet problem  da det viser , uden da foran og med da og uden www  og uden www det gav 4 ens sider , men de har sagt de andre nyere temaer er der ikke disse her problemer 

jeg har ikke prøvet på deres livechat min webmaster sender mail til dem og siger der ikke kommer noget svar , han siger i hvert fald der er rykket flere gange og afventer nu svar fra dem 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet med "da" i URL skyldes ikke themet. Det er fordi, der er andre sprog aktiveret i shoppen. Hvis man deaktiverer dem, vil URLen ikke vise "da".

Vedr. DC med og uden www kan dette jo løses ved at lave en 301-redirect til hoveddomænet. Derfor mener jeg stadig ikke, det er dit theme, der er problemet, men blot opsætningen af PrestaShop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

jeg prøver lige at kontakte min webmaster igen om det ikke kan lade sig gøre med dette temaer ved at sætte om på indstillingerne 

vis du har ideer til bedre temaer der ser bedre ud til min strip shop må du meget gerne give mig ideer de har skrevet kan vælge andet tema er der andre der er bedre og det hele fungere bedre

jeg ved ej om det er noget om temaer nogle er bedre end andre men vis skal betale ekstra for et bedre temaer med flere finesser gør jeg gerne det

jeg kunne godt tænke mig bar som wupti har den siden der sælger bærbar computer

desuden plads til social medier blog og måske mange andre ting , jeg kender ikke rigtigt hvad sådanne en webshop kan udvides med indenfor en overkommenlige pris altså betaler gerne et par 1000 kroner ekstra og den spiller maksimalt med ikke 20.000 kroner for alle mulig ting , jeg skal også lige have kronerne først

måske bliver det dig der udvikler webshop hos mig , hvad er dine ideer til den perfekte shop til mig der er grænser selvfølgelige hvad jeg vil betale , den behøver ikke være 100% perfekt man skal jo overholde et vidste budget

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:49

Af ren nysgerrighed, hvor er din side hostet?

Det kører pænt hurtigt.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 13:06

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 13:07

Jeg synes, det er et meget fint theme, du har fundet. Jeg er normalt ikke tilhænger er mørke sider, men jeg synes, det fungerer rigtig fint her, fordi indholdsområdet er hvidt. Så jeg synes da ikke, du skal kaste flere penge efter et nyt theme i første omgang.

Mht. Wupti, mener du da deres megamenu i toppen? Den er efter min mening kun nyttig, hvis man har rigtig mange varer - og det samme gælder sorteringsmulighederne i varekategorierne.

Vedr. plads til sociale medier osv. kan man sagtens sætte disse ind et passende sted, f.eks. i en .tpl fil på en af de eksisterende moduler. På min egen shop har jeg f.eks. sat en boks til kontakt ind på alle side (det er blot en grafik) og Facebook, så den også vises på alle sider. Det bør din webmaster vide, hvordan man gør. (Det bekymrer mig faktisk lidt, hvis han/hun ikke vidste de andre ting, du har skrevet om, men tror det er fejl i theme?)

Du er velkommen til at sende en PB - så kan vi jo tage den derfra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07

Entrepreneur - Jan:

Af ren nysgerrighed, hvor er din side hostet?

Det kører pænt hurtigt.

den er hostet hos https://meebox.net/da/ jeg ligger næsten alene på en server hos dem da jeg har pro webhotel det kan klart anbefales at købe hos dem , aldrig har jeg fået så billigt webhotel med så få på en server til den pris 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17

det perfekte ville være beholde det temaer , det ville glæde mig meget vis det kunne lade sig gøre.

wupti menuen bar er en meget god ide da jeg får mange produkter i min strip shop , jeg vil sprænge de vildeste rammer så det er en shop der skal kunne rumme mange 1000 vare nummer og være let at opdatere jeg skal gerne kunne klare det ene mig selv det hele så systemet skal gennemtænkes meget grundigt 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)