Tak for informationen til jer begge.
|
"da" i URL er et plus for Mikael, som fokuserer på SEO. Han skal bare sørge for at få oversat produkterne.
"da" i URL er et plus for Mikael, som fokuserer på SEO. Han skal bare sørge for at få oversat produkterne. |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Hvorfor er det et plus i forhold til SEO? |
Dobbelt så mange URL'er i google sitemap ved både dansk og engelsk sprog, samt større eksponering (flere landematches). |
det er en ulempe seo når den automatisk laver både da uden og med og det er samme side den viser www uden og med , man skal selv kunne styre det du har derved misforstået det er ikke flere undersider sprog det er ens sider 100% med flere undersider , derved duplikat |
misforstået den hopper over på samme tekst lige vel hvad der vælges , det har intet med oversættelse at gøre |
Hvis prestashop viser "da" i url, så er det fordi der er slået flere sprog til (fordi systemet tror du vil oversætte shoppen). Det er positiv seo, hvis du faktisk har oversat teksten, men naturligvis negativ hvis det er en "fejl" og der ikke skal oversættes. Det virker fint på min camside live-cam-sex.dk og jeg får ret gode søgeresultater fra Google. Der findes i øvrigt plugin til både wordpress og joomla, der understøtter samme URL-baserede locale styring. |
Jeg forstår godt hvorfor den er der, men ikke lige hvad du mente med at det var godt. Men det gør jeg nu, men jeg tror kun Mikael har/vil have den på dansk ![]() |
vis fejl webmaster , der ikke kan rette , det ved jeg ej, der er dog flere ting der gør mig nervøs, det ville sikkert også få alarm klokker ringe hos dig, det er surt hele tiden nye undskyldning der kan måneder med sådanne tager aldrig telefon giver system skyldende eller andet laver altid noget andet vis der er problemer , altså udskyder konstant vi må finde en samarbejdes løsning for begge partner er det bedste |