Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tjener jeg hurtige penge?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Preisler Media Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej

Jeg sidder i Bangkok og skal have penge til en flybillet hjem til København. Visa'et holder til 10 april. 3-4.000 kr.

Mit speciale er musik, (producer, artist)

Jeg er meget ambitiøs og arbejder i stedet for at sove.

Har min macbook og internet. Er der en måde man kan tjene hurtige penge på?

Tak :)

Mvh Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Hurtige penge ved jeg ikke, men jeg kender tonsadvis af metoder som man kan tjene penge på - der findes mange sider, hvor man kan tjene penge online :-).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:41

hvad er du god , kan du lave musik 

kan du lave hjemmesider

hvad vil lave hvor går grænsende

hvilken løn vil du arbejde til 

thailandske piger de er helt vilde efter os danske skandinaver vis det ikke lige overskrider din grænse der findes mange strip klubber i thailand en fordel der at have udseendet med sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10

mmmh lyder ikke som en god situation

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

man kan ikke tjene gode og hurtige penge.... med mindre du røver en bank? Det vil jeg ikke anbefale og det siger nok sig selv at penge er nok ikke "gode" ?

Du kan jo også spille musik på gaden?:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Pas nu på ikke at lave noget dumt derude, det ikke sjov at side fast i "Bangkok Hilton" de næste 50 år.
En farang på røven i Thailand, kan virklig komme i problemer.
Der er altid nogen der ude, der på udkig efter en der er på røven, som de kan få til hvad som helst. 

Jeg vil mene at når mand er i Thailand skal der altid stå min 15000 kr på ens konto, for ens egen sikkerheds skyld.
Har du ikke noget farmillie der kan sende dig nogle penge ?

Du kunne evt skrive SEO tekster for folk her på Amino. Jeg kunne godt være intreseret, hvis prisen og kvaliteten er ok.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mit umidlbare råd vil være - sælg din macbook.
Det burde kunne skaffe dig nok penge sammen med de 4.000 kr. på visa'et til den billigste billet hjem til DK.

At forsøge at starte noget op for at kunne tjene penge nu og her i Thailand vil jeg mene er alt for risikabelt. Som Bruno også skriver, så bør man som minimum enten have en returbillet eller pengene til en returbillet liggende klar i skuffen - og det har du ikke lige nu. Der har du ikke engang pengene til en returbillet.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Hej Jonas.

Som Bruno skriver, pas nu på med lede dig i fristelse. Du kunne evt tilbyde nogen at tage varer med hjem, det kunne være nogen der skulle bruge nogle prøver på smykker, tasker, tøj eller lign. Du må naturligvis ikke slæbe en pukkel med, men jeg er sikker på der var nogen der godt kunne bruge vareprøver herfra.

Skoleåret slutter jo om 2 uger ellers kunne du lige have nået 1 måneds arbejde der, men for guds skyld gå ikke i panik - du kan altid tage til den Danske ambassade og få et lån mener jeg.

For alt i verden må du ikke få den helt gode idé om de helt hurtige penge som søde og rare mennesker tilbyder dig ; læs stoffer... Det betyder resten af livet i fængsel herude og det er ikke noget du ønsker dig.

Ellers må du sælge din Mac, gør det enten på et sted hvor danskere er, da jeg formoder den har dansk tastatur eller gratis annonce på http://bangkok.craigslist.co.th/sya/   eller http://classifieds.bangkokpost.com/?cat=382&subcat=383  men hvis det er vejen skal du nok ikke vente til sidste minut.

Skriv måske lidt mere om hvad du mener at til tilbyde ; som foreslået hjemmesider, SEO, du kunne måske tilbyde at gå rundt og finde priser mod en fast løn, fat mod det går nok og et sidste "faderligt" råd : hold dig fra sprut og damer..

Håber at hører om du finder ud af det...

Mvh

HH

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 20:27
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:38