Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God service, hvad er god service ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God service hvad er det i 2012 ?

Overalt hvor man kommer hen, bliver der gjort opmærksom på, at "stedet" ville give en god service til en. Når man kommer ned til det lokale super market, når man er ved sin frisør, når man køber ind på nettet. Det står overalt, at butikkerne vil give en god service. 

Hvad er god service? Er det når man kommer ind til byens lokale isenkræmmer butik, og personalet tager pænt imod en. Ved at smile og spørge om man har brug for hjælp, til at finde det man nu lige mangler, og hvis de  ikke har det hjemme i butikken, at de så skaffer det hjem til en. Eller er det deres bytte service, med at man kan få en "x" antal dage, hvor man derefter kan komme med varen og få den byttet til noget andet, eller endda få pengene tilbage? 

Det samme når man handler på nettet. Der er der sjovt nok ikke et personale, der kan tage imod en på samme måde. Ved at smile, og spørge om der er noget de kan hjælpe en med. Der gør de så brug, af man kan chatte med personalet i deres åbningstid, hvis man har spørgsmål. De fleste mellem store netbutikker og op efter, køre os med fri fragt, og man kan sende retur kvit og frit. De har os travlt med at fortælle man har 14 dages fortyrdesret. (Som er en regel, at det skal de gøre.)

- Men alt dette som jeg har nævnt med, at butikken har et smilende personale. Der tager godt imod kunderne, har bytte service. Og netbutikkerne har chat rum, fri fragt, 14 dages fortyrdesret. Er det ikke ved at være normal pligt at butikkerne gør det for at kunne overleve, og man kan da ikke rigtig kalde det en god service mere for alle gør det jo, og kunderne forventer det bliver gjort. 

Er vi ikke ved at være derhenne at butikkerne, og netbutikkerne skal begynde og bestræbe sig på at gå længere, for at kunne kalde at de giver en gode service?

Kan man gå længere/vil man gå længere, eller er vores kunder bare begyndt og være for godt bevendt med at den service de kan få?  

Har du en god ide til en ny form for god service ? 

Mvh 

Martin Bøgelund 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:40

Jeg bumper lige, for at se om der ikke er nogen der har service hatten på i dag. :) 

Fra Næstved
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Mejsner IT Skrevet kl. 20:32

God service er alt det der får kunderne til at omtale din forretning pænt og komme tilbage igen for at handle gentagne gange.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:44

Min makker og jeg, mener at det er at yde sit bedste og behandle sine kunder som man selv ønsker at blive behandlet og at dette skal afspejle sig i vores foretagende, så vi yder en kvalitet vi kan stå inde for.

Modtage lidt mere end hvad der forventes og sørge for at en kunde aldrig bliver et nummer i en samlet gruppe af pakker.

Vi har en lang frist for bestilling og afsendelse samme dag kl. 18.00 - Men vi afsender ofte helt indtil 22.00 ved Post centralen nær Hovedbanegården i København - Især på fredage.

Tager varer retur langt over den lovede 14 dages returret

De få gange vi har misset vores afsendelse, grundet tekniske problemer har vi givet en klækkelig rabat på ordren.

Besvarer henvendelser på alle tider af døgnet, såfremt det er muligt.

Og så er der alle hemmelighederne internt ;-)

Det giver pote, at gøre lidt ekstra for den enkelte. Det resulterer ud i tilbagevendene kunder

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:55

Hvad er god service for mig?

En god service er som din bedste kammerat gennem 10, 20 eller ja 60 år. Jeg giver altid mine kunder en lille ekstra ting som de i sidste ende kan blive glade for. (f.eks. Thomas fra Throw-in der købte en projektor og oven i hatten fik han lige en laserpen med uden at have bestilt en).
Mange gange får jeg bare en sludder for en sladder med mine kunder og i nogle tilfælde giver jeg dem nogle tips til hvordan de kan klare et problem i stedet for at jeg skal hjælpe dem og kræve f.eks. 400 kroner for det. Ja jeg mister lidt omsætning men i sidste ende får min kunde en fantastisk følelse af at jeg er der for dem.

Jeg har altid tid til mine kunder og tager altid godt imod dem og deres problemer selvom klokken er 22:30.

God service er det der gør at kunderne kommer tilbage selvom de kan se at der er penge at spare ved at vælge en anden virksomhed eller person. Så for din virksomhed er god service sikkert noget helt andet en for min virksomhed :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

God service handler om, hvad kunden forventer, og om du kan indfri kundens forventninger.

Hvis du kan, er der tale om god service.

At et firma praler af god service, står for deres egen regning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:08

god service vil jeg mene er sammenblanding pris og kvalitet og den sammenlet oplevelse

dyr pris skal være lige med meget høj service , hvor høj service skal være før høj pris er en god pris er hvordan kunden oplever salget 

lav pris behøver ikke være super service men der en grænse før den lave pris også er dårlige service da pris kvalitet skal hænge sammen

svare du meget lang tid svær at komme kontakte meget lang leveringstid kan selv den laveste pris blive den dyreste pris især vis du mister kroner i ventetiden eller skal bruge varen og får den ikke tids nok

vis du både levere høj service og den lavest pris på markedet , ja så levere du ekstrem høj service , men der jeg bange for du ikke kan overleve som iværksættere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)