Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere

Jeg er netop nystartet iværksætter og søger derfor nogle/en der er super dygtige til at lave webshops.

Jeg har en meget klar ide om, hvad jeg ønsker at min webshop og dens design skal udståle. Det skal være rene lige linjer i lyse farver(kontrastspil mellem sort/hvid), skandinavisk/nordisk design. Mine produkter der skal på webshoppen er meget farverige med pangfarver, derfor er det yderst vigtigt, at der ikke foregår for meget med andre farver på webshoppen og i dens sidebar osv.

Webshoppen vil til at starte med ikke bestå at så mange produkter, blot 2 forskellige produkter kategorier men i flere designs. Der skal ca. ligges en ti produkter ind, altså en 5 stk. under hver produktkategori. Derudover skal min webshop kunne køre med economic samt have mulighed for betaling med visa/dankort. Facebook knap ønskes ligeledes. Nyhedsbrev er også en overvejelser jeg går med.

Jeg er intereseret i at høre, hvad sådan en webshop ca. vil koste at få sat op?

Med venlig hilsen

Sandy Thygesen 

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandy

Jeg synes du skal tage et kig på www.signifly.com og se om du finder vores arbejde interessant :)

Ha en god dag

Alexander

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for svar. Jeg vil kigge lidt nærmere på jeres side og arbejde i tidligere har udført og vender tilbage.

God weekend.

Sandy Thygesen

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fint, du har gjort dig de overvejelse vedr. design. Man taler ofte om "banner-blindness" og der er noget om det. Så helt sikkert rigtigt, at bygge siden op, således det er produkterne som skaber "farverne"...

Jeg har opstartet en rækker webshops gennem årene, og vil råde dig til grundigt, at overveje din hjemmesides funktionalitet både nu og i fremtiden. Det kan være vigtigt for hvordan den skrues sammen fra bunden:).

De 8-10 produkter, skal de udvides i fremtiden?

Husk når du finder din leverandør, at de er både seo- og konverteringsfokuseret. Desværre er der rigtig mange programmør som slet ikke har læst google's retningslinjer:)

Når du finder en, som du gerne vil have et samarbejde med. Ring til 2-3 af hans referencer! Det kan være guld værd.

Online manager

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandy

Vores team har erfaring fra over 70 webshop projekter. 

Vi kan levere en køreklar unikt designet webshop inkl. hosting og betalingsgateway første år til kun 14.995,- (integration til e-conomic koster yderligere 1000 om året).

Du kan se mere om os her: http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)